úterý 30. června 2015

25.6.2015


Dneska se mi nevstávalo moc dobře. Spala jsem jen pár hodin, takže jsem byla úplně mrtvá, ale nakonec jsem se nějak vykopala z postele. Původně jsem si chtěla něco uvařit do práce, ale energie je po včerejšku nějak opustila, takže jsem dneska přežívala celý den jen na pár chlebech s nutelou, energie se musí někde načerpat :D

Dneska překvapivě hodně velký klídek, to jsem snad ještě na velkém bazénu nezažila. Ale byla to zase nuda, vůbec to neutíkalo. Ještě, že už mám mobil s internetem, tak jsem se trochu zabavila. Přečetla jsem pár stránek z Epochy, ale už mi začínají docházet. Budu si je muset šetřit :D Zítra jsem na velkém bazénu, protože Maďaři mají volno, tak tam jeden časopis padne za vlast jak nic :D Vlastně ani nevím, s kým tam budu pracovat, takže to bude zítra zajímavé.

Dneska přišla bouřka, ale zákon schválnosti, opět až potom, co jsme zavřeli bazén. Takže nás to zase chytlo cestou domů. Ale vypadá to, že by horší počasí aspoň mohlo vydržet do zítra a mohl by být klid na bazénu. Minimálně budu sedět na standu jen 5 hodin místo 7 obvyklých na velkém bazénu, takže to bude odpočinkový den.

Žádné komentáře:

Okomentovat