pondělí 15. června 2015

12.6.2015



Tak ještě dodatečné info k včerejšku. Maďarům přijel ten kamarád, takže tu seděli s ním, tak jsme nakonec zavolali klukům, jestli se nechtějí stavit radši u nás. No tak původně jsem si říkala, že žádná velká párty, ale trochu mi nedošlo, že jsem měsíc nepila, tak asi už moc nevydržím :D Vypili jsme tady celkem dost slivovice, do toho jsem si dala pár piv, takže jsem byla docela veselá. Ještě díky bohu, že mi nebylo špatně dneska, protože i tak jsem na bazénu umírala dneska v tom vedru. Hlavně jsem šla spát kolem 3 ráno, tak jsem byla docela i utahaná. Ale za tu párty to stálo, aspoň jsem se trochu odreagovala.
 
Jinak tedy dneska nakonec opět na malém bazénu, ale vypadá to, že naposledy. Sabo volal ráno Robovi a prý se tedy můžeme prohodit. Takže zítra konečně s Martinem a Simčou na velkém. Ale musím říct, že jsem si ten poslední den tam docela užila. Sice jsme měli lidi už od rána hned od otvíračky, ale žádné velké návaly. Jen bylo šílené horko, takže jsem každou chvíli běhala do sprchy a namáčela jsem se tam fakt ledovou vodou, protože voda v bazénu už je celkem dost teplá, tak to člověka moc neochladí. Ve 3 jsme zavřeli a čekali, co bude. Hodinu nikde nikdo, pak přijela Nakya, tak jsme jí pomohli připravit všechno na párty, rozvěsit nové dekorace a zase jsme čekali. V 5 se začali trousit první hosté, ale tentokrát měli hlavní párty uvnitř v párty roomu, včetně jídla, takže všichni zašli tam a na bazén se začali trousit až později. Měli jsme tam asi hodinu tak 15 lidí a pak se zatáhlo a začalo hřmít, takže jsme všechny museli vyhnat. Tím líp pro nás. Zavřeli jsme na 45 minut a čekali, jestli teda ta bouřka přijde nebo ne. Nakonec se nám to vyhlo, takže jsme zase otevřeli, ale naštěstí už nikdo nepřišel. Konečně nám taky Nakya nabídla, ať si dojdeme vzít nějaké jídlo, takže jsme se oba nadlábli a ještě si vzali sebou něco na zítra. Měli tam kuřecí prsa, něco jako kaťák, hamburgery, bramborový salát, prostě ňamina. Nakonec tam zůstala jen jedna paní, která uklízela, co zbylo. Nabídla jsem se jí, jestli chce pomoct odnosit odpad a věci do auta a dostala jsem jako odměnu všechny zbytky, takže nějaké to maso, spoustu bulek na hamburgery, na hotdogy a obrovskou misku s pytlíčkama s kečupem, hořčicí a tatarkou. Tak budeme mít zase chvíli co jíst :) Můžeme udělat nějakou párty s občerstvením. Na velkém bazénu jsou v blízké době v plánu taky nějaké párty, takže třeba zase něco dostaneme :)
 
Večer volala Katya, že nám zítra přiveze pay check, takže zítra po práci zajedeme někam na večeři a pak nakoupit do Wallmartu. Uděláme z toho takovou tradici, vždycky po výplatě zajít někam na večeři. Jinak asi si prohodím day off s Martinem, aby mohli mít volno se Simčou, tak doufám, že najdu někoho, kdo bude mít taky volno. Jinak nevím, co tu budu dělat sama. Ale každopádně můžu zajet koupit si to GoPro a třeba i mobil. Uvidím podle toho, kolik teď dostaneme výplatu.

Žádné komentáře:

Okomentovat