sobota 20. června 2015

18.6.2015


Sabi naštěstí rozumí dost dobře počítačům, takže mi přes den našel nějaké lepší na best buy, což je levný obchod s elektronikou. Ale nakonec jsme zajeli ještě večer do Walmartu, kde viděl nějaký hodně dobrý počítač za 300 dolarů, což je něco málo pod 8 tisíc. Nakonec jsem si koupila ten, protože je údajně vážně dobrý, alespoň tak mi to řekl Sabi. Byla to sada i s pouzdrem na notebook, 8 GB flashdiskem a myší. Já počítačům nějak moc nerozumím, ale je to HP, harddisk je 600 GB, Windows 8.1 a to je asi tak všechno, co o něm vím :D Ale počítače jsou tu levné a tenhle byl navíc zlevněný ze 400, takže počítá, že pokud si ho nebudu chtít nechat, tak ho můžu doma bez problémů prodat. Ale vzhledem k tomu, že hned večer jsem ho zprovoznila a zamilovala jsem si ho, tak už si ho asi nechám. Možná vezmu ty dva Maďary na milost, když mi teď pomohli :D Ne to zní blbě, ale aspoň trochu si to u mě vylepšili.

Abych nezapomněla, koupila jsem si ještě externí disk, asi tak desetkrát menší, než mám doma za stejnou cenu. Potřebovala jsem nějak přetáhnout všechny data z rozbitého počítače a stejně jsem uvažovala, že si ho pořídím, tak jsem to vzala jedním. Večer se mi povedlo přetáhnout všechny fotky, články na blog a hlavně asi 150 filmů. Bez nich bych tady nevydržela asi :D Pouštím si to, když píšu blog nebo večer, když se mi nechce spát. Rovnou jsem si nechala od Martina přetáhnout na exterák nějaké filmy od něj a hlavně Přátele v angličtině, s anglickými titulky, musím troch potrénovat :)

Jinak v práci opět klasika, na velkém bazénu se Simčou a s Martinem. Fakt to tady utíká, což je super :) Nemůžu si stěžovat. Až na pár pitomých lidí, kteří si nevšímají dětí, neustále nám stěhují lehátka na druhou stranu bazénu a pak je nedávají zpátky atd. Ale hold na blbce člověk narazí všude.

Žádné komentáře:

Okomentovat