pondělí 22. června 2015

22.6.2015

Tak jak už jsem psala včera, tak dneska měli Simča s Martinem volno, takže jsem čekala, koho že mi to dají teda. Nakonec super, nad očekávání. Pracovali se mnou dva Američani, kteří dělali pro Katyu i loni, což bylo super, protože jsem je nemusela učit základy plavčíkovské práce, jen jsem jim vysvětlila, jak je to s pravidly na tomhle bazénu. Byli i pracovitý, pomohli mi vynést koše, poklidit před otevřením a všechno, takže to bylo fakt super :) Celý den bylo docela dost lidí, takže to i příjemně utíkalo. Sice s konverzací to bylo trochu horší z mé strany, ale tak nějak lámaně jsme si pokecali. Aspoň si víc zvyknu na pravou americkou angličtinu, protože moc pravých američanů tady člověk nepotká. V Quanticu je to ještě lepší, aspoň na velkém bazénu, na malém je to samý cizinec. A mimo Quantico už tuplem. Vypadá to, že se mnou budou pracovat každé pondělí, protože od příštího týdne snad pojedeme na stejném rozvrhu, jako teď.

Dopoledne se zastavila Katya, slíbila mi, že mi konečně snad ukradne v kanceláři ty nové plavky, protože chodit celé léto v jedněch, to je šílený. Sice je peru, kdykoliv je příležitost, ale stejně je v tom člověk víc než 10 hodin denně a většinou pořád mokrý, protože chodím do sprchy, kdy se dá. Rovnou jsem se jí zeptala, jestli by nebylo možné udělat nějakou změnu v rozvrhu, protože mám volno v úterý (zítra, jupí), ale nikdo, koho znám, nemá ten den volno. Snad mi to nějak přehodí, abych mohla někam vyrazit aspoň s holkama s Woodbridge, kde jsem chvíli bydlela. I když… možná, když napíšu na internet, že mám day off a auto, zájemci se jen pohrnou :D Na zítra nemám žádné velké plány, odvezu ostatní na bazény, pak se musím vrátit domů a konečně zkusit zavolat mamce z počítače, protože na tom mobilu je šílený signál na wifi a pak se chystám vyrazit do Potomac Mills, to je takový velký nákupní centrum kousek odtud, asi 20 minut autem od apartmánu. Je tam totiž Apple a světe div se, konečně jsem se rozhoupala, že si pořídím nový mobil. Vypadá to, že peněz snad bude dost, tak doufám, že toho pak na konci sezóny nebudu litovat. Dneska tam byla Simča s Martinem a prý jsou tam taky dobré obchody na nakupování, tak se asi mrknu i na nějaké hadříky, pokud tam najdu něco, co za to bude stát. Cestou domů zajedu na velký nákup, protože jídlo mi začíná pomalu docházet no a pokud zbyde čas, plánuju odpočinek na bazénu u našeho apartmánu, ať si to taky vyzkouším z druhé strany a hlavně, musím si trochu odpočinout. Ale navečer hlásí bouřky, takže mám záložní plán vyspat se doma kdyžtak :D Pustím si filmík a bude :)

Před chvílí jsme psali klukům, jestli nechtějí dát pivko, když to včera nevyšlo, ale zatím se neozvali, tak uvidíme. Já momentálně sedím v posilovně, naproti mně pochoduje na pásu černoch, ale fajn týpek, když mu nevadí, že tu dřepim na netu a ruším ho :D Tak to pomalu zabalím a jdu domů, buď spát nebo na návštěvu. Ale vzhledem k tomu, že už je třičtvrtě na 11 to moc růžově nevidím.

Žádné komentáře:

Okomentovat