sobota 6. června 2015

1.6.2015



Dneska opět nic zajímavého, zase pohodové počteníčko a lehárko. Jen kdybych na tom chairu tak neusínala, tak by to bylo příjemnější :D Ale už jsem začala poznávat pár lidí, co k nám chodí častěji a pamatují si mě, tak občas i prohodíme pár slov. I když většinou jsou to maminy s dětma. Kde jsou všichni ty svobodný vojáci to fakt netuším, ale na naše bazény nechodí, budu muset vypátrat, kde se schovávaji… doufám, že všichni nejsou na misích někde :D Protože až se holky odstěhujou, budu s největší pravděpodobností bydlet s dvěma páry, tak trochu toho testosteronu (nezadanýho) by neuškodilo :D Zrovna dneska měli nějakou akci v party roomu, skoro samý mladý fešáci a my jsme musely trčet na bazénu. Ale naštěstí jsme slyšely kolem 6 hrom, tak jsem vyházeli všechny lidi a na 45 minut zavřeli bazén. Pak už nikdo nepřišel, takže parádička. Ještě kdyby nás pozvali na tu akci a bylo by všechno ideální :D Tak snad příště.
Dopoledne před prací jsme se zastavili v officu oficiálně se zaregistrovat, že tu bydlíme. Tak jsem alespoň zjistila, že je tam free wifi, budu tam asi často posedávat na chodníku a nahrávat články :D Chtěli jsme si taky požádat o pool pass, protože pár metrů od našeho apartmánu máme bazén, tak až bude čas, budu muset dohánět opálení na místech, která v práci zůstávají pozadu, hlavně výstřih, mám pěkně debilní přechod od těch plavek, obrovský kříž na zádech atd. Až to bude víc vidět, vyfotím se. Dál bychom taky měli mít přístup do posilovny, která je hned vedle officu, tak pokud nám zbyde nějaká energie, možná na to taky dojde. Momentálně ale dochází, 11 hodin v práci, pak víc než hodina na cestě, uvařit a spát. Možná až bude day off. Ale na první mám v plánu malý nákup, kousek od Walmartu jsme zahlédli obchod, kde prý mají nejlevnější oblečení, něco jako výprodej posledních kusů, ale Martin nás varoval, že je vážně nebezpečné chodit tam, tak uvidíme. Znám se, jak se neumím ovládat v některých situacích :D
Mimochodem jsem dneska dostala první pay check, 600 dolarů, za 8 dní v práci to není vůbec špatný. Ale asi mě trochu ošidili, měla bych mít tak o 60 dolarů víc, tak to musím ošéfovat ještě. Zatím z toho nestrhli nájem ani poplatek za uniformu atd., tak příště to asi taková sláva nebude, ale zase když pracujeme 11 hodin denně, tak přesčasů bude dost a peněz snad taky :) Tak mi chybí 50 dolarů na iphone 6, začínám o něm docela vážně uvažovat, ale uvidíme :)
Momentálně jsem zrovna dovařila nějakou obří párty porci lasagní, asi 12 porcí, takže budu mít zase 3 dny co jíst :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat