úterý 30. června 2015

24.6.2015


Po včerejší bouřce jsme se trochu báli, jak bude bazén vypadat, po té včerejší bouřce. Nejdřív jsme vyhodili Maďary na malém a tam to vypadalo fakt hnusně, všude listí, bordel. No fakt jsme se báli, jak to bude u nás, ale naštěstí jsme tam v takovém údolí a stromy nejsou tak blízko, takže kromě posunutého nábytku to šlo. Pár židlí si odskočilo zaplavat do bazénu, ale jinak to šlo. Tak jsme rychle vrátili slunečníky na místo, všechno uklidili, hlavně baby pool byla jako prase a samozřejmě jako obvykle hned v 10:30 přišli lidi. Později nám volala Katya, že si někdo stěžoval, že jsme neotevřeli včas, tak jsem nechápali, kde byl problém, ale nakonec se ukázalo, že to bylo na malém. Prý uklízeli bazén a nepustili tam lidi asi první půlhodinu, takže nějaké bystré oko hned volalo managementu a stěžovali si. Fakt samý bonzáci tady. O tom jsme se přesvědčili i během dne. Já jsem zrovna seděla na malém standu a přišla za mnou jedna mamina, že nějaký puberťáci se tam chovají nevhodně. Tím myslela, že tam po sobě trochu lezli ve vodě, ale nic hroznýho. Nevím, co čekala, nejsme jejich rodiče ani výchovný poradce, abychom děti učili, jak se můžou chovat nebo ne. No nakonec si to vyřešila jinak. Hned po tom, co odešli, přišla policie a řešili to s nima. Prostě paka, volat kvůli takové blbosti policii. Jinak většinu dne pohodička, lidí bylo jen pár, teda pár na velkém bazénu znamená ne víc než  najednou ve vodě :D Trochu jsem tam občas usínala, ale nějak jsem to nakonec přežila.

Když jsme přijeli z bazénu domů, psali Slováci, že mají dneska nějakou menší párty, na kterou má přijet i pár lidí z Woodbridge, tak ať se kdyžtak zastavíme. Takže jsme konečně vyrazili někam. Docela mě dostal jejich byt. Koncepčně mají úplně stejný jako my, ale žádný nábytek. Spí na nafukovacích matracích, nemají stůl, židle, gauč, stolky, prostě nic. Zlatý náš byt. Takže nakonec byla párty na koberci. Kdybych si já chytrolínka nevzala sukni, nebyl by to takový problém :D Ale snad jsem to nějak uhlídala :D Vzhledem k tomu, že tady moc pít nechodíme, tak jsem si dala malý pivka a už jsem byla veselá, aspoň tady ušetřím :D Martin se Simčou šli domů asi v 1, já jsem se zdržela do 3 nebo tak nějak plus mínus. Bylo to super, poznali jsme nové lidi z Woodbridge, všichni moc fajn. Člověk si musí vytvářet nějaké kontakty :D Aspoň se budu mít na koho obrátit, až budu mít day off zase sama. No po návratu jsem usnula jak malé mimčo, byla jsem docela společensky unavená :D

Žádné komentáře:

Okomentovat