pondělí 15. června 2015

11.6.2015


Tak dneska se mi splnilo přání. Včera jsem volala s Katyou a poprosila jí, abych mohla být na malém se Simčou, když už chce mocí mermo, abych tam pracovala na té párty. Ráno poslala rozpis a nechala nás tam spolu, díky bohu. Protože to byl fakt masakr. Ale vezmu to popořádku… Ráno jsem klasicky poklidily, vychytaly bordel z bazénu, vyčistily skimry atd. prostě rutina a první lidi přišli chvilku po otvíračce, takže to nebyla taková flákárna jako obvykle. Ale pořád se to ještě dalo. Po poledni už začal být docela nával, ale kolem 2 to zase odpadlo, protože ve 3 jsme museli zavřít bazén kvůli párty. Podle pokynů jsem zamkly záchody, aby další lidé nemohli přijít, dali židle, lehátka a všechno na svoje místo a čekaly. Skoro hodinu nic, ale pak se přihnala Nakya s nějakou holkou a začaly jsme připravovat bazén na párty. Všude jsme rozvěsily barevné vlaječky, havajské věnce, nějaké obrázky… no prostě bylo to šíleně kýčovité, ale to asi Američané mají rádi, jak to tak vypadá. Měli připravené taky nějaké občerstvení od nějaké firmy, zahlédla jsem tam hamburgery, hot dogy, sušenky, nějaké saláty… no vzhledem k tomu, že jsme neměly ani čas se najíst, to bylo vážně těžké koukat se na všechny ty lidi, jak se ládují. No už před 5 se začali trousit lidi, takže jsem si musela jít sednout na stand a hezky hlídat. Ze začátku to bylo ještě fajn, ale pak se navalilo dost lidí a začalo to být trochu horší, takže Simča si musela jít sednout na druhý stand a pomoct mi…

Mimochodem už si předtím zaplavala, protože skočila pro jednu malou holčičku, která přišla se staršími sourozenci a nejspíš s chůvou, která seděla celou dobu na lehátku, na hlavě ručník aby viděla na mobil a absolutně si jich nevšímala. Já už je znám, protože chodí na bazén docela často, ale většinou s tátou, který je hlídá. Ta malá si většinou plave a oni jí hlídají, protože většinou dlouho nevydrží. No tentokrát tam tatínek nebyl a sourozenci si jí nevšímali, tak Simča se bála a radši pro ní skočila. Dopadlo to jak nedávno se mnou… holčička byla z toho chudák vyděšená, chůva na to ani nic neřekla, prostě některým lidem by se neměli svěřovat děti, některým Američanům obzvlášť. No a na párty jsem pomáhala jednomu klučíkovi taky, protože plaval kolem kraje a nějak už ani nebyl schopný chytit se okraje, tak jsem radši slezla a vytáhla ho z vody, Řekla jsem jeho mámě, že by neměl plavat sám a už vůbec ne do hloubky, tak pak na něj dávala trochu pozor, ale stejně na mě koukala jako na debila. No asi se jim nelíbí, že se někdo stará o jejich děti nebo nevím, co je přesně jejich problém.
No takže celou párty jsme jen hlídali spoustu dětí ve vodě, nestihly jsme se najíst, sotva napít, o kontrole chemikálií a dalších věcech ani nemluvím… prostě nebyl čas. Párty ofiko skončila v 7, ale spousta lidí ještě zůstala na bazénu, takže až do 8:15, kdy jsme je ofiko mohly vyhodit, jsme se nezastavily. Potom ještě uklidit zbytek bordelu, který tam po nich zůstal, nakradly jsme si pár pidi pytlíků brambůrků, nějaké havajské věnce (plánujeme možná udělat párty v havajském stylu, když už jsme je ukradly :D) no a já jsem si vzala bulky na hamburgery, když už nám nenabídli žádný hotový. Mám totiž v mrazáku koupené maso na ně, tak si udělám alespoň doma. Lepší než nic :D Našly jsem i nějaké pytle na odpadky, takže co se dneska týče, tak jsme dostály pověsti Čechů, jako zlodějů… ale co, někde se šetřit musí přece, aby mi zbylo na hadříky, GoPro, mobil… no to se budu muset asi činit :D Ne, dělám si legraci, tohle bylo výjimečné. Kdyby nás pohostili, neměly bychom potřebu něco si brát. Tak snad se pro příště poučí trochu :D
 
Zítra tam má být zase nějaká párty a Rob mě tam chce mít na ně, ale Katya mi zase řekla, že mě potřebuje na velkém bazénu, protože Martin má day off, takže se asi zítra rozpůlím a půjdu pracovat na oba, nebo nevím, jak si to vlastně představují. No uvidíme zítra, až nám zavolá po meetingu.
A na závěr smutná zpráva… dneska nám přijeli vyměnit naše krásné velké autíčko, které jsem se včera konečně naučila perfektně řídit a zvykla jsem si na něj a strčili nám nějakej střep bílej, ani nevím co to je, ale má to manuální převodovku. Sice je fajn, že konečně nemusím hledat řadicí páku a fakt tam je :D ale včera jsem si ve Washingtonu ověřila, že ta automatická převodovka je fakt někdy lepší, prostě zařadíte na začátku a pak až do cíle jen šlapete na plyn a na brzdu, pohodička… hlavně na to popojíždění po městě. Tak snad to s tímhle autem taky zvládneme. Dneska se nám dvakrát spustil alarm, když jsme se snažily do něj dostat po práci, takže to bude asi ještě docela sranda.
 
Teď sedím na apartmánu, Maďaři tu mají nějakou návštěvu a mám pocit, že nejspíš pracuje pro Guardian taky, protože tu nehorázně drbou všechny lidi ze společnosti. Ale aspoň se dozvím něco nového. Dala jsem si s nima panáčka a čekám na Martina se Simčou, kteří šli do posilovny a možná domluví na dnešek nějakou párty se Slováky, po tom frmolu v práci to dneska potřebuju jako sůl, i když to říkám už od začátku a zatím jsem nikde nebyla skoro… Tak snad nepřijdou z posilky moc utahaný a zase to nezruší, jinak mi už hrábne :D

Žádné komentáře:

Okomentovat