úterý 30. června 2015

26.6.2015


Tak dneska pohodička na malém. Ze začátku to bylo trochu napínavý, protože jsem netušila, s kým vlastně budu dneska pracovat. Hlavně jsem odvezla Simču s Martinem na velký a pak jela na svůj bazén. No samozřejmě nikde nikdo, takže jsem musela všechno připravit sama. Oba bazény špinavý, takže jsem musela vychytávat bordel, vyčistit skimry, udělat backwashe, aby trošku ubyla voda. Najednou bylo 10:30, já sem musela otevřít a pořád nikde nikdo. Naštěstí lidi nepřišli na otvíračku a vlastně nepřišli asi do 1 :D No nakonec jsem už volala Katye, jak to teda bude. Co se týká tohodle, má většinou na všechno času dost. Nakonec ale příjemné překvapení, přivezla Lucku, se kterou se znám z prekurzu a z kurzu, což bylo super, pěkně jsme pokecaly.

No ale zrovna když jsme začali dělat s Katyou report, dorazila Nakya udělat taky kontrolu, takže jsem z toho byla div živá. Obě se mě ptali, jestli máme tohle, tamto, jestli opravili tohle, proč není v knize vyplněné to a tamto. No jako fakt super, když já přijedu na ten bazén na jeden den a nemám tušení. Ale nakonec jsem to nějak ukecala. První lidi ze začali trousit až kolem 1 a vždycky jen pár lidí respektive dětí, takže nic náročného. Lucka si hned první hodinu na standu skočila do vody, protože není tolik zvyklá na ten „plavecký styl“ amerických dětí, kdy se odráží od dna a vždycky se jen rychle nadechnou a zase jdou pod vodu. No ale naštěstí se nic nestalo. Trochu víc busy byly asi dvě hodinky, jinak pohodička. Takže jsme zavřely už před půl, dojely na velký bazén, já sem vyzvedla Martina se Simčou, Lucku odvezl Rob a bylo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat