sobota 6. června 2015

31.5.2015



Dneska v práci větší pohodička než včera. Vypadá to, že ty víkendy nebudou tak hrozné, jak to zprvu vypadalo. Teda abych to nezakřikla, možná se to trochu změní, až děti skončí ve škole, ale doufám, že ne :D Stihla jsem přečíst celý časopis dneska, akorát ty hodiny, co jsem je musela hlídat, byly mnohem horší, chvílemi se mi fakt zavíraly očí a měla jsem problém, zůstat vzhůru. Asi budu muset začít spát víc, než 5 hodin denně :D
Zastavil se znova ten „šikula“, kvůli kterému jsme měli nateklý skoro celý dětský bazén v pump roomu, zase to zpravoval a prej že mu chybí něco, co potřebuje použít, tak přijede zase zítra. Fakt nechápu, proč ty Američané tak marní čas. Viděl to už jednou, tak mohl vědět, co na to bude potřebovat. Fakt logika. Asi je placený od hodiny.
Málem bych zapomněla, že vlastně nám změnili pracovní dobu, bazén otvírá v 10:30 a končíme v 8:30, což je 10 hodin. Protože ale na každý bazén musí jeden člověk oficiálně jezdit o hodinu dřív a vzhledem k tomu, že máme jen jedno auto, tak jezdíme o hodinu dřív všichni. Aspoň máme čas vysát bazén, všechno poklidit a tak a ještě si vyděláme víc prašulí. Všechno nad 40 hodin za týden je přesčas a za ten dostáváme 1,5 násobek hodinovky, což je super. I kdybychom pracovali 5 dní v týdnu, což momentálně nehrozí, protože nám nemá kdo střídat volno, tak budeme mít 55 hodin, takže fakt super :) Jen to vstávání je náročnější, protože už v 8:45 musíme vyjíždět z apartmánu a večer se vracíme kolem 9:30, takže celý den v háji. Ale aspoň třeba snáz ušetřím na nový mobil, začala jsem uvažovat i o iphonu 6, vyjde tady v přepočtu asi na 15 tisíc, což není tak hrozný… ale nevím, jestli se mi chce utratit tolik za mobil. Ale zase by nebyl problém ho případně v Čechách reklamovat potom. Kdybyste měli nějaké typy, jaký telefon koupit, tak dejte vědět. Já fakt nemám čas mrknout se na net (a hlavně nemám ten net) :D, takže jakýkoliv typ se mi hodí. Vůbec nemám představu, jaké jsou ceny u nás atd., nějak nebyl čas na to mrknout před odjezdem. Takže za každý tip budu ráda.
Jinak dneska nic moc zajímavého, jen práce, pak nákup, rychlá večeře a spát, vzala jsem se za slovo a budu se pokoušet tomu spánku věnovat trochu víc času :)

Žádné komentáře:

Okomentovat