sobota 20. června 2015

20.6.2015


Ráno jsem si přivstala, abych stihla zajít do posilky na net. Sešly jsme se tam i se Sabim a Orsi, nakonec dorazil i Martin, takže dokonalé obléhání posilovny. Povedlo se mi konečně aktivovat zapomenuté heslo na google, protože jsem ho měla ve starém počítači uložené a totálně jsem netušila, co že jsem to měla za heslo. Bez toho bych nemohla pokračovat v blogu, takže jsem byla z toho trochu nervózní, ale povedlo se. Začala jsem i stahovat MS Office, máme ho dispozici od školy zdarma. Je tam ale dost pomalý net, takže jsem to nestihla dostahovat.

Rychle jsem jen připravila pár toastů s sebou do práce, uvařila si ledovou kávu (dávám si jí do skleniček od Sturbucks a myslím, že chutná úplně stejně, jen za zlomek ceny) a museli jsme vyrazit. Dneska celkem pohoda. Málo lidí tu už ani nebývá, ale nebyly žádné návaly, střídalo se to tak celkem plynule. Poprvé jsem dneska vyhodila jednoho kluka na 10 minut z bazénu, protože jsem na něj asi 5x pískala, že nesmí běhat a pořád si nedal pokoj… začínám být fakt přísný plavčík :D

No a kolem 6 se konečně přihnalo černé mračno, které nás neobešlo, tak jako ostatní celý dnešní den. Začal šílený slejvák, takže jsme nejprve vyhnali lidi z vody a když konečně zahřmělo, tak jsme úplně zavřeli. Jak miluju tohle počasí, to se snad ani nedá popsat :D Takže díky tomu jsem stihla dojít dolů do haly na internet, dostahovat zbytek officů co jsem nestihla ráno a hlavně momentálně sedím v lifeguardroomu a dopisuju blog za poslední 4 dny, protože bez počítače jsem to nějak nedávala předtím. Psát to na mobilu, asi by mi z toho hráblo. Zaprvé ten americký mobil neustále mění česká slova na podobná anglická a za druhé… s tím, jak se vždycky rozjedu a popisuju fakt všechno, by to asi pro mě bylo dost náročné, napsat to na mobilu. Snažím se psát fakt všechno, tak snad to moc nepřeháním… ale dělám to tak trochu i kvůli sobě, abych měla někde uchované vzpomínky.

A poslední věc co mě napadá. Konečně jsem se dneska rozhoupala k tomu, že si koupím IPhone 6. Už jsem totiž byla asi dost otravná, jak jsem to pořád dokola řešila, že nevím co dělat a co si vybrat atd. a divím se, že mě Martin se Simčou ještě nezabili, takže dneska jsem to rozsekla. Když už mi připíšou zbytek peněz, můžu si rovnou koupit i GoPro a zbytek peněz už začnu šetřit na cestování. Ale vzhledem k tomu, že máme týdně 63 hodin a ostatní sotva 45, tak si myslím, že to šetření půjde jedna radost. Když je horko, tak toho ani moc nesním, takže za jídlo taky ušetřím docela. To půjde :)

Takže se loučím, momentálně je 7:15 p.m. a znovu zahřmělo, takže do 8 máme zavřeno a vzhledem k tomu, že v 8:15 p.m. máme break, tak pochybuju, že na tu čtvrt hodinu někdo přijde, takže lehárko :)

Žádné komentáře:

Okomentovat