sobota 6. června 2015

6.6.2015



Dneska zase klasika, na malém bazénu. Už si tam pomalu začínám zvykat. Ráno jsem přijela a nikde nikdo, tak jsem vysála celý bazén, vyčistila skimry, vykartáčovala dětský bazének a přijela Katya s Ilnurem. On si hezky seděl a my jsme spravovaly chorinátory. No už jsme si zvykla, že pro ostatní je můj bazén takový fakt odpočinkový. Začalo mě to štvát, až když začali chodit lidi. Opět jsem musela pískat za něj, upravovat chemikálie když něco nebylo v pořádku…
Dokonce jsem i zašroubovala zpátky main drain, šroubovák nemám, tak jsem si poradila a použila nůžtičky z ledvinky první pomoci. Musím se pochválit, jak jsem vynalézavá :D Dneska už bylo trochu lepší počasí, tak jsme lidi měli asi od 1, ale žádné návaly. Jen jsem „na hlídce“ začala docela dost usínat, je to fakt nuda.
Po práci jsme odvezli Ilnura s Valerií, to je jeho přítelkyně a pracuje na druhém bazénu, k nám na byt, kde na ně čekal Rob a odvezl je domů. Nejsem moc nadšená, že budeme s nima pracovat ještě zítra, ale co se dá dělat. Na bytě už na nás čekali noví spolubydlící, nakonec z Maďarka. Je to pár, což by mi nevadilo, ale horší je, že ten kluk má nějakou vadu řeči a je mu strašně blbě rozumět, tak nevím, jak to tady s nima přežiju. Ale aspoň jim stačí ten prostor, co jsem jim vytyčila v pokoji, tak se můžu vesele roztahovat dál :D Pořád se modlím, aby nás Katya nechala na bazénu s Martinem a Simčou a bylo by to nejlepší.
Jinak jeden trochu děsivý zážitek ze dneška. V Quanticu nás zastavila policie, bylo to docela děsivý, když z auta vyleze voják v uniformě, přijde k autu a zeptá se, jestli máme nějaké zbraně, nože atd… No nakonec chtěl vidět jen doklady a jeli jsme dál. Zajeli jsme ještě nakoupit do Lionu a poprvé jsem měla trénink řízení toho našeho autíčka. Tak je to fakt nezvyk, pořád hledám pravou rukou řadící páku a nemůžu si na to zvyknout. Plyn je dost citlivý, brzda zase málo, ale tak na to si zvyknu za pár dní. Horší to bude s parkováním, protože to auto je fakt obří a já jsem zvyklá na svého pidi peuqeota, takže fakt nezvyk. Hlavně doufám, že ho nenabořím :D

2 komentáře:

  1. Peťul, pošli fotku auta...nevim co si mám představit :-D :-D s tim parkováním se ti nedivím..peugeot je peugeot :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Zítra máme se Simčou volno a chystáme se do Washingtonu, tak se s ním vyfotím a dám to sem ;)

    OdpovědětVymazat