středa 24. června 2015

23.6.2015

Tak podle očekávání, žádná párty se nekonala včera. Ale aspoň jsem si trochu odpočinula večer ještě. Dneska jsem měla day off, takže konečně trocha odpočinku. Hned po ránu mi ale zkazila náladu naše „super“ maďarská spolubydlící. Začala na mě ječet, že apartmánová telefon si berou dneska, i když je pravidlem, že pokud má někdo volno, musí telefon zůstat s ním na apartmánu. No tak trochu sem se s ní pohádala, ale stejně jsem si ho nechala. Potřebovala sem navigaci a všechno. Takže jsem je odvezla na bazény a vyrazila jsem. První v plánu byl Apple. Rozhoupala sem se a nakonec si fakt koupila iPhone. Člověk si občas musí udělat radost :D U nás bych takové peníze za mobil nikdy nedala ale pokud to přepočítám na peníze tady, vydělala jsem si na něj za týden a kousek, takže to není taková tragédie, dát 20 tisíc za mobil. V apple storu super, pomohli mi ho rovnou zprovoznit, vytvořit účet v applu, ukázali, mi jak to všechno funguje a dokonce mi i přetáhli kontakty ze starého telefonu.

Potom jsem zajela o T-Mobile, kde jsem si chtěla koupit SIM kartu, ale řekli mi, že 3 GB internetu jsou za 60 dolarů a to je fakt moc. Cestou jsem se ještě zastavila v Potomac Mills, to je velká nákupní centrum asi míli odtud. Musela sem omrknout, co tam všechno mají a paráda. Vzhledem k útratě v applu jsem nechtěla moc vyhazovat peníze, ale našla jsem super košili, které jsem neodolala a koupila sem si i jedno tílko, v Guess měli slevy, vyšlo mě z původních 27 dolarů jen na 10, takže nekupte to že :D

Po cestě domů jsem se zastavila pro pouzdro na mobil a fólii na přední sklo, nechci si ho hned zdevastovat a dokoupila se nějaké jídlo ve Walmartu a hlavně SIM kartu. Nejlevnější ve srovnání s kvalitou byla za 45 dolarů, 3 GB internetu a neomezené volání i SMS. Tak konečně budu mobilní. Ve Walmartu mě fakt překvapili. Pomohli mi tu kartou rovnou zprovoznit přímo tam a vypadalo to dost složitě, strávila jsem tam tak 30 minut minimálně, takže fakt nevím, jestli sama bych to zvládla.

Původně jsem si chtěla koupit i GoPro, ale asi ještě mrknu na net, jestli ho neseženu někde trochu výhodněji, nechce se mi za to vyhazovat tolik peněz. Jen ta blbá tyč k tomu stojí skoro 2000, to už docela přehání. Tak budu hledat a uvidíme.

Nakonec jsem večer ještě stihla uvařit si véču, připravit si jídlo na zítra a dojet pro ostatní dřív, protože mi Martin psal, že se žene nějaká bouřka. No hnala, viděla jsem asi 8 blesků ve stejnou chvíli hned vedle sebe. Než jsem dojela na bazén, začal slejvák jako blázen, ale protože neměli všechno připravené na odchod, musela jsem počkat s nimi, než trochu přestane pršet. Byl to fakt šupec, než jsem doběhla od auta do budovy, byla jsem durch, a to to bylo asi 20 metrů. Cestou zpátky jsme všude viděli popadané větve, dálnice totálně ucpaná kvůli bouračce, takže perfektní zakončení dne. Snad aspoň zůstane zítra hnusně a mohli bychom si trochu odpočinout. Budu se modlit.

Žádné komentáře:

Okomentovat