sobota 6. června 2015

2.6.2015



Včera v noci byla pěkná bouřka, po silnici se valily proudy vody, blýskalo se a já sem si uvědomila, že jsem otevřela okno v pokoji, protože tady mám zatím opačný problém se spaním než na druhém apartmánu. Je mi pořád horko. Takže jsem letěla zkontrolovat pokoj a protože mám okno přímo vedle postele, měla jsem hezky půlku postele mokrou. Takže jsem to vysušila a šla jsem ještě dokoukat film, než to doschlo.
Naštěstí hnusné počasí vydrželo, takže jsme se radovali, že dneska nikdo nepřijde na bazén. Ráno byla ale ještě docela teplo, tak jsme si vzali jen mikinu s sebou a vyrazili na bazén. Stihly jsme s Viky akorát vysát dno, vyčistit skimry a pochytat bodel na hladině a začalo pršet. Aby toho nebylo málo, přišli lidi hned v půl, když jsme otvírali. Nevím, jestli už jsem se o tom zmiňovala, ale jedna ženská učí děti plavat, asi to má místo práce. Vždycky s sebou vezme ještě svoje dvě děti. Vůbec jim nevadilo, že prší, protože voda byla docela teplá, tak jim zima nebyla… i když plavat v dešti, no nic moc. Venku byla ale hrozná zima, všechno jsme měli mokré od deště, tak jsme se tam klepaly jak ratlíci a doufaly, že brzy odejdou. Sice tam byli jen hodinu, ale stačily jsme zmrznout jako rampouchy. Když odešly, nevěděly jsme, co dál dělat a hlavně kam se schovat, takže jsme ještě chvíli ještě mrzly venku, ale nakonec jsme se rozhodly jít si sednout do party roomu, k oknu, abychom viděly, kdyby někdo přišel, protože tahle šílená ženská nám říkala, že odpoledne přijde učit další dítě. Ale jinak jsme za celý den jiné návštěvníky neměly, taky kdo normální by chodil na bazén, když je taková kosa. Stihla jsem přečíst další časopis komplet a ještě jsme zkoukly další sérii seriálu, jediný co mám v angličtině v počítači, abychom na to mohly koukat obě, je Blackbooks, ale je to fakt sranda, tak mi ani nevadilo sledovat to celý den. Trochu jsem po té zkušenosti přehodnotila názor, že závidím lidem, kteří jsou na malém bazénu a kolikrát jim tam nikdo za celý den nepřijde. Je to fakt nuda. Na pár dní je to fajn, odpočinout si, přečíst si něco atd. ale za celé léto bych se tam asi fakt unudila. Zítra má být podobné počasí jako dnes, tak si možná zase odpočineme :) Ale už jsem se poučila, zítra si beru dlouhé kalhoty a tenisky, budu ráda, když po tom dnešku nebudu nemocná. 4. má být na našem malém bazénu nějaká soukromá akce, asi oslava narozenin nebo tak něco, takže pro veřejnost zavřeme ve 3 odpoledne a pak budeme plavčíkovat na té oslavě, tak jsem na to docela zvědavá, tohle hnusné počasí má vydržet docela dlouho. Ale nebudu se zlobit, když bude pár dní klídek. Až skončí Američanům škola, asi si toho volna už moc neužijeme, ale zase to bude utíkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat