pondělí 15. června 2015

14.6.2015



Dneska měli Maďaři volno, tak doufám, že ho využijí k úklidu, jak včera slíbili. Já jsem dneska jela makat opět na malý, když mají volno, ale aspoň jsem si tu trochu odpočinula. Ráno jsem přijela a samozřejmě Ilnur nikde, Katya se zase někde zasekla. Tak jsem sama za půl hodiny musela připravit všechno na otevření. Takže vynosit věci, vyčistit skimery, vyčistit bazén, změřit chemikálie atd. Zase bylo tak šílený vedro, tak jsem byla za chvíli totálně mokrá, musela jsem si dát ledovou sprchu zase. Ale zase nepřišli lidi hned na otvíračku, tak jsem si stihla trochu odpočinout. Po 11 už jsem jí ale volala, kde jsou, protože jsem začala být docela nervózní, jestli je vůbec přiveze. Naštěstí po 11 dorazili. Jinak ze začátku pár lidí, takže dost nuda, zase jsem tam usínala :D Odpoledne chvíli větší frmol, ale po 5 jsem uslyšeli hrom, takže jsem hezky všechny mohli vyhodit a užívat si volna. Momentálně je 6 hodin a slyšeli jsme další, takže do třičtvrtě na 7 máme volno :) Příjemná záležitost :)
 
Nakonec přišlo asi 5 lidí ještě, ale to už se dalo vydržet na tu poslední hodinu, odpočinuli jsme si až až :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat