úterý 9. června 2015

7.6.2015



Dneska opět na malém bazénu s Ilnurem. Snažila jsem se ho trochu víc vycepovat, protože mě fakt nebaví dělat všechno a nechat ho tam jen flákat. Naštěstí dneska bylo fakt jen pár lidí. Líbí se mi ale, že už se s některými lidmi na bazénu znám, tak s nimi občas i pokecám a aspoň si trochu procvičím angličtinu. Stihla jsem opět přečíst další časopis, trochu si odpočinout, prostě pohodička.
Dopoledne přijela Katya a řešili jsme, jak to bude dál, protože náš nový spolubydlící a jeho výslovnost, to bude fakt oříšek, já mu prostě nerozumím pořádně. Hlavně to bude problém v Quanticu, dřív nebo později si někdo bude stěžovat. Hlavně prý původně měli bydlet někde úplně jinde a pracovat na bazénu, kde dělá manažera Robův kamarád, takže pokud by byl nějaký problém, bylo by snazší to s návštěvníky vyřešit. Tak se můžeme jen modlit, že je nakonec ještě přestěhují. Protože strávit tři měsíce v bytě a v práci s někým, komu nerozumíte, to je fakt oříšek. Hlavně od zítra bude dělat se mnou na malým bazénu, takže to zase odseru já. Nadšená z toho fakt nejsem, ale hold mu jen vysvětlím, jak to tam chodí a pokud by s námi zůstali, můžou na malém bazénu pracovat s jeho přítelkyní, která asi jako jediná mu rozumí. Jinak to nepůjde. Tak jsem na to zvědavá, jak to dopadne. Jinak podle rozpisu na příští týden bych měla mít ve středu volno a naštěstí i se Simčou, tak doufám, že něco vymyslíme a mohly bychom někam vyrazit na výlet. Konečně něco vidět taky a ne jen pořád tvrdnout v práci.
Teď sedím v autě na parkovišti, protože naši noví spolubydlící potřebovali zajet na nákup a já sem od dneška oficiálně taky schopná řídit auto. Tak snad dorazí co nejdřív, nechce se mi tu sedět celý večer. Až přijedu, udělám si véču a jdu spát, nějak mě to nic nedělání zmáhá :D

Žádné komentáře:

Okomentovat