úterý 30. června 2015

28.6.2015


Dnes klasika na velkém bazénu. Teda klasika, spíš opak, protože celý den bylo tak málo lidí, až jsem tomu nemohla uvěřit. Docela se honily mraky a každou chvíli to vypadalo na bouřku, tak možná že je to odradilo. Zároveň taky končily nějaké ty jejich hry atd. a mělo být nějaké slavnostní zakončení, takže třeba byli tam. No ať tak nebo tak, každopádně pro nás paráda, hezky jsme si odpočinuli.

Večer nás pozvali Maďaři na nějakou párty u jejich loňské spolubydlící. Díky tomu, že Martin se Simčou měli volno, tak vyrazili taky, což mě potěšilo, samotné by se mi s nimi nechtělo. Nakonec jsem se nabídla, že budu řídit, protože jsem se bála, abych nedopadla jako posledně po akci a neumírala celý den v práci. A byl to dobrý tah. Bavila jsem se i tak, bylo tam hodně Čechů, pár Ukrajinců. Já jsem si dala jedno pivko a pak jsem jela už jen na džusu, ale zbytek :D Martin se Simčou si zahráli beer pong, docela fajn hra, příště až budu pít, zkusím to taky. Nakonec začali ty Ukrajinci, nebo co to bylo, zpívat, takže jsme se přesunuli na menší soukromou práci na balkóně, kde se dalo povídat a nemuseli jsme poslouchat ty ukrajinský písničky. Byla tam bývalá spolubydlící Maďarů Janča, Steve, kterého známe z minulé párty a pak pár kluků – Čechů a ty Ukrajinci. Párty bezvadná, aspoň jsme se seznámili s novými lidmi, to se vždycky hodí. Rovnou jsem sondovala, jak na tom budou s cestováním, ale už mají asi svojí partu. Ale domluvila jsem se  Markem, který má taky volno v úterý, že můžeme něco společně podniknout.

Jinak jejich apartmán, to byl prostě luxus, šílený. Bydlí tam ve 3 lidech, apartmán mají dvakrát větší než my, každá pokoj pro sebe, protože ta třetí holčina tam přespala zatím asi jednou prý, je to supervizorka a má tu nějakého přítele. Pokoje dvakrát větší než naše, koupelna s luxusní obří vanou a krásným velkým umyvadlem, dokonce mají i krb, no prostě nádhera. Ale nesmím závidět, musím si říkat, že máme hodně hodin a auto, tak na tom nejsme taky tak špatně.

Původně jsme plánovali, že tam budeme tak do 1 - 2, ale odjeli jsme až po 3, bavili jsme se víc než dobře, teda aspoň za sebe to můžu říct. Bylo to asi 45 minut jízdy, takže do postele jsme se dostali pomalu až ve 4, takže na spánek moc času nezbylo, ale lepší 4 hodiny, než nic. Původně jsem si chtěla uvařit jídlo do práce, těstoviny s tuňákem, ale nakonec jsem byla tak utahaná, že se ráno na to asi vyprdnu a radši se víc vyspím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat