pátek 29. května 2015

29.5.2015



Dneska super den. Byla jsem s Viky na malém, bazén byl uklizený, žádná práce, tak jsme prvních pár hodin prokecaly a pak přišlo pár lidí, ale nic velkého, takže při té volné hodince jsem si stihla i konečně přečíst skoro celou první Epochu. Když už jsem s sebou ty časopisy táhla, tak doufám, že je stihnu přečíst, nechce se mi je pak zase táhnout domu a vyhodit je to škoda.
Asi dvě hodinky byl trochu frmol, co se týká lidí, ale zvládly jsme to v pohodě. Kolem 6 totiž k naší nemalé radosti začalo hřmít, takže jsme mohly všechny vyhodit a zavřít bazén na 45 minut. Zašly jsme si sednout do party roomu, který je v budově u bazénu. Říkaly jsme si, že se mrkneme aspoň na telku, která tam je, ale nějak se nám ji nepodařilo zprovoznit, tak jsme koukaly jen na Blackbooks u mě na počítači. Jelikož začalo trochu pršet a pořád hřmělo, mohly jsme odjet z práce o 45 minut dřív, příjemná záležitost. Zaplaceno totiž dostaneme za plnou pracovní dobu.
Holky jsme vyhodily doma a zajeli jsme se Simčou a s Martinem ještě na poštu poslat jeden dopis a pak nakoupit. Dostala jsem totiž hroznou chuť na steak, tak jsem si koupila balík masa a udělala si výbornou véču, steak s rýží a jako dezert mangová zmrzlina, ňami :) Zapomněla jsem udělat fotku, tak třeba příště. Aspoň vám nebudu dělat chutě :P
Jinak holky s námi zůstanou nejspíš až do 4. Rob nám sem chtěl přivézt nějaké 3 lidi teď, ale to by znamenalo, že bychom se mačkali v pokoji ve 4 a to je fakt neúnosné, navíc tenhle apartmán je ofiko pro 4 lidi, takže nevím, co od nás čekají… Ale nakonec jsme se domluvili, že holky s námi asi teda budou muset zůstat do 4. a pak nám sem hodí nějaký pár z Maďarska. Sice z toho nejsem zrovna dvakrát nadšená, že budu bydlet s párem v jednom pokoji a oni asi budou nadšení ještě míň, ale co se dá dělat. Lepší než se tam mačkat ve 4 lidech. Snad budou aspoň v pohodě a nějak se podělíme o koupelnu a kuchyň, jinak tu beztak jen přespáváme.
Málem bych zapomněla, dneska jsme před prací zajeli do banky, takže jsem si konečně zřídila americký účet u Bank of America. Dostala jsem svoji první provizorní kreditku a za pár dní nám dorazí oficiální. Je to fakt pohodička, hezky jen projet kartou a mít zaplaceno.
Jinak tady je pár fotek konečně, zbytek dodám časem. Martin mi nasdílel připojení na internet z mobilu, tak mu moc nechci žrát data.

P.S.: Budu ráda za nějaké komentáře, abych věděla, jestli to vůbec někdo čte a nepíšu se s tím zbytečně, takže dejte vědět, klidně připište jak se daří vám atd. Až bude víc času, můžeme si zavolat po skypu nebo tak, ale teď to fakt nestíhám...

Takhle si vyvařuju snídaně, když se donutím vstát v čas. Ale většinou nedonutím, protože spím sotva 5-6 hodin denně, takže ovesná kaše nebo vločky s mlékem to jistí :D
 Quantico Community Centre (malý bazén)
 Quantico Family Centre (velký bazén)

 Pohled na velký bazén ze silnice a ještě k tomu překrásný západ slunce :)
 Prachy se vydělávají těžce, znáte to :D Aktuální fotky z dneška "ve službě".




4 komentáře:

  1. Jááá se hlásim, že čtu!!! :) a závidim! :) i když jak píšeš to asi není žádná prdel.. ale já bych na ty rozmachaný haranty taky neměla nervy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že aspoň někdo se ozval :D Takovýho přemáhání mě to stojí dokopat se k tomu každý večer :) Tak díky za reakci :)
      Jinak jako dá se to, některé dny jsou trochu horší, ale zase pořád je to z větší části nic nedělání na sluníčku :)

      Vymazat
  2. Ahoooooj Peťul...,já se taky hlásiiiiim :-) :-) čtu pravidelně...a jsem za to moc ráda..:-)¨občas žasnu..občas taky závidim :-) a moooc se těšim na osobní vyprávění :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :) Já taky občas žasnu, ale zážitky k nezaplacení :) Radši bych vám napsala osobně, ale bohužel teď na to vůbec není čas... Ale kdyžtak si mě přidejte na skype, jméno peta.c08 a můžeme si někdy zavolat ;)

      Vymazat