pátek 29. května 2015

27.5.2015



Dneska to vezmu hodně hopem, protože je 1 ráno a já jsem totálně mrtvá. Dnes jsem byla opět na menším bazénu a zase s někým novým, tentokrát mi tam dali nějakého amerického plavčíka, který teprve ráno dělal kurz, teda spíš rychlokurz, když už kolem poledne byl na bazénu. Docela mě štvou, že my jsme museli strávit 3 dny na kurzu a oni to mají hotový hned. No jmenoval se Martin a celkově byl fajn, jenže to byl černoch a já jsem mu totálně nerozuměla, teda časem se to trochu zlepšilo, ale ze začátku jsem se ho občas musela třikrát ptát, co že to vlastně říkal :D Byl strašně ukecaný, což by mi normálně nevadilo, ale dneska jsem fakt neměla sílu na nějakou konverzaci, je to trochu složitější a hlavně vyčerpávající v angličtině. Ale trochu jsme pokecali, poučil mě, že lidi v DC mluví totálně debilně, protože sám tam bydlí a prý občas netuší. Ale poučil mě o pár zajímavých slovech, co rádi používají :D Radši se neptejte, jaké to byly.
Jinak ze začátku dne se mnou byla Katya, přivezla mi kafe a snídani, je to fakt zlatíčko. Málem bych zapomněla… předtím než přijela, přišlo pár vojáků, že si na bazénu potřebují udělat swim testy. Docela vtipný, naskákali do vody v uniformách a museli uplavat dva bazény a pak si jí ve vodě svléknout. Docela prča, sedět na chairu a být připravená zachraňovat bandu vojáků :D Ale kromě nich asi do 3 odpoledne na bazénu ani noha, prostě leháro :D I když jsem si chvílemi říkala, že je občas lepší mít tam pár lidí a muset je sledovat, protože pak ten čas rychleji utíká. Po 3 začali chodit lidi, ale dneska žádný frmol, kdyby tam nebyla zase ta blbá partička rozmachaných harantů, jako každý den, tak by to bylo super.
Po práci jsme konečně jeli nakoupit do Walmartu, protože nám na bytě chybí spousta věcí. Tak jsme udělali velký nákup. Sadu hrnců a pánviček, nějaké vařečky, cedník, mísy, nože, otvírák na konzervy, utěrky, pasti na šváby a tak, prostě samý důležitý věcí. Simča s Martinem mají zkušenosti z loňska, že se jim po bytě proháněli švábi, tak doufám, že já je tu nepotkám, ale člověk nikdy neví. Jinak já jsem si ještě nakoupila zásoby jídlo, protože tam mají fakt lepší ceny než v normálních obchodech a hlavně jsem si pořídila nové kraťasy, už mám všechno totálně špinavý, a kšiltovku, protože víc opálené brýle než mám teď už mít nechci :D Snad bude konečně čas si i vyprat, už jsme koupili tekutý prášek na praní.
Podle posledních zpráv budu konečně zítra zase zpátky na velkém bazénu, tam to aspoň utíká. Už se tam docela těším zpátky, na malý bazén chodí pořád ty stejné rodiny a až na pár výjimek pořád ty stejný rozmachaný děti, na velkým bazénu je to trochu víc anonymní. Tak letím spát, jsem totálně mrtvá dneska, asi budu spát jako mrtvola :D

Žádné komentáře:

Okomentovat