sobota 23. května 2015

20.5.2015



Dneska se mi dost těžko vstávalo. Přece jen po akci by si člověk docela rád přispal. Ale nedalo se nic dělat. Asi kolem 9 jsem se donutila vylézt z postele, ale Katja nám jak naschvál napsala, že Vendy, to je jedna holčina z ČR, která tu taky pracuje, se zranila, takže byla s ní na pohotovosti a že nás vyzvedne až asi v 11. Měla s sebou ještě jednoho Američana, který pro ně taky pracuje, jmenoval se Randy. Zabili jsme asi hodnu v zácpě, zrovna v tenhle čas mě to pak překvapilo. Takže místo toho, abychom zamířili rovnou do práce, jsme jeli ještě do Tacco Bell na jídlo. Vzala jsem si jen něco s sebou, protože jsem neměla moc hlad. Ale studené pití fakt bodlo, bylo příšerný horko.
Nejdřív jsme jeli do na bazén Sequia nebo jak se to píše :D Tam nás s Nikčou vyhodili, že máme vysávat dno, vyčistit kartáčem stěny bazénu, vyčistit dětský bazén atd. Katja s Randym jeli na jeho bazén, že si jen promluví s manažerkou a max. do hodiny budou zpátky. No ale nakonec to místo jedné hodiny byly asi 4, prej že ten bazén byl příšernej a museli ho taky vyčistit. Takže jsme s Nikčou drhly, drhly a drhly. Kolem bazénu jsou totiž kanceláře a odtud nás neustále sledovala manažerka, která si stěžovala, že bazén je špinavý a nikdo tam nic nedělá. No na jednu stranu se jí ani nedivím. Voda byla totálně zelená, všude bordel… ale je to naprd bazén, kolem jehličnatý stromy, takže špína v bazénu z toho pořád. Hlavní problém byl, že Cody měl zapnout chlorinátor, který čistí vodu a on ho sice zapnul, ale hadice vedoucí z toho do bazénu nebyla ponořená, takže to nefungovalo. A světe div se, za pár dní byla voda horší než v našich rybnících :D Fakt lákala k tomu zaplavat si :D Ale docela jsme tam dřely s Nikčou, pak jsme tam nasypali tunu chloru, tak snad to bude v pohodě.
Dál jsme jeli ještě zkontrolovat druhý bazén hned kousek vedle, kde jsme jen dopustili vodu, a bylo hotovo. Potom jsme odvezli Randyho ke kanceláři, aby mohl jet domů a pokračovaly jsme ještě na jeden bazén, který je asi minutu od našeho apartmánu. Zítra na něj měla přijít inspekce a Cody ho měl vyčistit. Volal nám, že neví, jak má vysát dno, což fakt nechápu, protože je to neskutečně primitivní. No takže místo abychom jely domu, jsme musely ještě čistit tenhle bazén. A po tmě to bylo fakt směšný, docela i strašidelný, protože nás přišel zkontrolovat nějaký týpek z ochranky. Ale nakonec všechno v poho. Když jsme skončily, vzala nás Katja domů. Všimla jsem si, že pořád stojí před domem asi po 10 minutách, co jsme přijely, tak jsem se šla podívat, co se děje a ona chudák musela ještě na můj bazén zkontrolovat vodu. Nechali ho totiž napouštět a báli se, že by voda mohla přetéct. Sice už jsem byla odhlášená z práce, ale když jsem viděla jak je unavená, radši jsem se jí nabídla, že pojedu s ní, aby si měla s kým povídat a neusnula za volantem. Nakonec bylo štěstí, že jsme tam jely, protože bazén byl už skoro plný. To by tam asi zítra byla pěkná potopa :D Domů jsem dorazila asi v jednu ráno, takže jsem měla dost, dala rychlou sprchu a zapadla do postele. 

Žádné komentáře:

Okomentovat