pátek 15. května 2015

14.5.2015



Dneska nás vyzvedla supervizorka asi kolem 10 ráno. Museli jsme znova do officu, protože Nikča si ráno chtěla dát sprchu a big suprise… voda zase tekla jen studená. Takže jsme to museli opět řešit. Naštěstí jsou tady vážně v pohodě a hned nám poslali opraváře. Takže teď konečně už je voda snad na pořád teplá :D
Měli jsme plán, který zahrnoval zajet asi na 8 bazénů a zkontrolovat, jestli všechno funguje jak má. Problém byl, že ty bazény nebyly naší supervizorky, ale Codyho. Hned první bazén katastrofa… bordel na hladině, že nebylo pomalu vidět na dno a šílená vrstva po dně. Naštěstí jsme měli sebou elektrický vysavač, který to zvládá trochu rychleji. Vzhledem k tomu, že na tomhle super bazénu nefungoval pump room, takže filtry a všechno byly mimo provoz, stejně bych řekla, že ta práce byla zbytečná. No ale makaly jsme tam docela dlouho. Při cestě na další bazén jsme se zastavili na oběd. Nechtěli jsme zase do mekáče, tak jsme zkusili takovou… ani restauraci, ani rychlé občerstvení… prostě něco mezi tím. Dala jsem si těstoviny s kuřecím masem a sýrovou omáčkou. Sice jako chuťově to bylo docela fajn, ale za 9 dolarů, jsem se teda nějak extra nenajedla. Ale lepší něco, než nic. Na dalších bazénech jsme to vzali už trochu hopem, protože špína byla fakt všude. Ještě že nedělám po Codym, protože ty jeho bazény, to byl fakt děs. Díky bohu za to, že budu tam, kde budu… teda snad :D Protože s tou jejich organizací člověk nikdy neví, jak to vlastně bude. Stihli jsme včera asi 6 bazénů a teda nic moc. Katja nám potom ukázala dva svoje bazény a ty byly fakt super, tak doufám, že ten můj bude taky hezkej, i když je prej starší. Ale co mi vyprávěla, tak tam prostě chodí vojáci a je to jako nějaká přehlídka modelů a modelek, takže já tam asi moc nezapadnu :D Ale aspoň se bude na co koukat :D Hodim sem pár fotek bazénů, ať máte představu, jak to tak vypadá. Svůj jsem zrovna ještě neviděla… tak jsem docela zvědavá.













Večer po práci jsme jeli do úplně úžasnýho obchodu, který jsem si fakt zamilovala. Mají tam super jídla a hlavně ceny. I když teda jak čeho. Koupily jsme si s Nikčou celé grilované kuře za 5 dolarů a třeba takový malý bochníček chleba nebo pár plátků šunky stojí stejně, což je dost směšný teda… Ale mají tam spoustu hotových jídel za 5-6 dolarů, takže hezky jen ohřejeme a máme hotovo.
Abych nezapomněla… stihla jsem se už pěkně spálit. Sice jsem se namazala, ale sluníčko poznalo, že jsem pár míst na zádech vynechala, takže toho využilo a hezky mě spálilo. Takže jsem hezky využila panthenol a doufám, že se to brzo zahojí. Za dva dny půjdu poprvé plavčíkovat na bazén, který se otevírá už tuhle sobotu, jinak jsou všechny až od 22. Je to fakt krásné místo, ale jen pro jednoho plavčíka, takže z toho mám trochu nervy, jestli to tam sama zvládnu. Aspoň si užiju pár dní hezký bazén.

Žádné komentáře:

Okomentovat