pondělí 11. května 2015

12.5.2015 - Letiště

Ahoj všichni,

tak jsem před půl hodinou dorazila na letiště. Po mých zkušenostech pouze na letišti v Brně jsem z toho lehce vykolejená, protože je to tu "trochu" větší. Ale mám 9 hodin na to si to tu pořádně projít, tak snad potom najdu všechno co potřebuju :)

Jinak chci poděkovat mým nejlepším kamarádkám za super rozloučení na nádraží v ČB. Nečekala jsem, že mě ten odjezd tak vezme, vzhledem k tomu že mi do posledních hodin nějak moc nedocházelo, že odjíždím a na jak dlouho vlastně odjíždím. Ale odstartovala to mamka s malou, po tom co jsem se s nimi loučila a naposled se fotila s mrňouskem jsem to hold obrečela a s holkama na nádraží podruhé :D

Sice se to zdá docela daleko, ale až přijedu za těch "pár" měsíců, které určitě utečou jako voda, asi bude přivítání ještě víc ubrečené, aspoň z mojí strany teda určitě :D

Až mi Míša pošle fotky, něco sem hodim, abych měla zdokumentované všechno, včetně odjezdu.

Pokud se mi povede po příletu někde najít wifi a hlavně jestli bude čas, pokusím se napsat co nejdřív, že jsem doletěla a v jakém stavu :D Tím myslim, kolik drinků stihnu vypít v letadle a jestli se někde neztratím, protože s mým orientačním smyslem to bude docela oříšek, najít všechno tak, jak potřebuji :D

Mimochodem zkracuju si čas koukáním na filmy, než mi klekne baterka na netbooku teda a zvolila jsem stylově Terminál a Nezvratný osud 1. Možná jsem trochu morbidní, ale aspoň si můžu říkat při nějakém zádrhelu, že tak špatně na tom vlastně ještě nejsem :D

A abych nezapomněla, stihla jsem už dneska potkat jednu celebritu... Jirku Zemánka z Wohnoutů :D Potkali jsme se v autobuse cestou na letiště :) Takže pokud to takhle půjde i dál, mám se na co těšit :)

Tak se prozatím loučím a příště už z jiného kontinentu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat