sobota 23. května 2015

22.5.2015



Dneska byl celý den fakt zábavný. Od rána jsem seděla v bytě a čekala, kdy konečně přijede Katja a přestěhuje mě. Samozřejmě jako obvykle dorazila asi až v 11 hodin. Naši noví spolubydlící opravdu přijeli, ale Katja hned dva z nich odvezla na bazén, aby jim ukázala co a jak s tím, že za chvilku budou zpátky, protože toho máme ještě hodně. Odjeli asi ve 12 a vrátili se v 5, takže super :/ Třetí nová spolubydla a já jsme s ní pak jeli dál s tím, že jí ukážeme bazén, pak mě přestěhujeme a nakonec konečně pojedeme na můj bazén všechno připravit na zítra. Jako obvykle plány selhaly. Volal nám Rob, její šéf, že druhý bazén v military base je opravený a že ho přijedou naplnit hasiči, takže tam musíme jet. Těšila jsem se, že aspoň uvidím hasiče v akci, ale nakonec jen pustili vodu z hydrantu hadicí do bazénu. Strávily jsme tam asi 3. Samozřejmě to dopadlo tak, jak jsem čekala. Do mého nového apartmánu dorazil někdo přede mnou. My jsme tam přijely asi v 9 večer. Apartmán je fakt super, blízko obchody, krásný obývák, konečně taky myčka, pračka a sušička a dokonce dvě koupelny se sprchou. To by všechno bylo super, kdyby tu nebyly jen dva pokoje. Jeden pro dva, který si samozřejmě zabral ten pár, který přijel první a pak další pro 4, kde se mezi postelemi dá sotva projít. Fakt jsem byla naštvaná. Přijela jsem tak brzo, abych tu byla první a mohla aspoň mít nejlepší pokoj a pak to dopadne takhle. No co se dá dělat. Hodila jsem si jen kufry do pokoje, vybrala postel a zase jsme jeli do Quantico mrknout se konečně, jak ten nás bazén na tom je. No žádná sláva to nebyla, ale všichni jsme měli dost, tak jsme se domluvili, že dorazíme druhý den dvě hodiny před otvíračkou a spravíme, co se dá. Protože jsem nechutnej puntičkář, tak jsem si musela vybalit kufry, než jsem mohla s klidem ulehnout do postele :D No a světe div se, v 1 ráno dorazila další spolubydlící, Natalie z Polska. Tak jsme se seznámily, chtěla jsem si dát sprchu a zapadnout do postele a historie se opakovala… Opět jsme neměli závěs v koupelně, takže zase sprcha jen s pomocí rukou, ale aspoň že teplá voda byla. Zítra se otvírá náš bazén i všechny ostatní, nikdo nic nestíhá a bazén je špinavej jak rybník u nás na vsi, tak jsem na to fakt zvědavá :D

Žádné komentáře:

Okomentovat