úterý 19. května 2015

18.5.2015



Dneska měla Nikča day off a já jsem jela s Katjou pracovat. Protože jsem pako, tak jsem se zapomněla zaregistrovat hned po příchodu do práce… ale never mind :) Nejdřív jsme jely do Kensington place, kam doručili paletu plnou nádob s acidem a my jsme je musely rozvézt na ostatní bazény. Nejdřív jsme jich musely narvat co nejvíc do auta a pak jsme vyrazily. Na prvním bazénu jsme je jen vyhodily, vyčistily bazén a hotovo. Cestou na další pool jsme se zastavily na oběd v nějaké mexické restauraci a fakt ňamina :) Pochutnala jsem si. Po jídle jsme vyrazily konečně na můj budoucí bazén. Je to v takové dá se říct vojenské vesnici nebo spíš městě. Při vjezdu kontrolují doklady. Bydlí tam jen vojáci se svými rodinami, mají vlastní školy, hřiště a dokonce i golfové hřiště, prostě fakt masakr… nedovedete si představit, jak luxusní to tam je :) Můj bazén je taky super, je dost velký, pro 3 plavčíky, což je ideál. Sice trochu starší, ale fakt super. Je ve tvaru písmene U, na jedné straně je postupný vstup do vody a taková ta houby, ze které teče voda, vypadá to jako hříbek nebo nevím jak jinak to popsat. Tenhle postupný vstup pomalu jde do hloubky a druhá polovina bazénu už je hluboká. Patří k tomu ještě maličký brouzdaliště. Jinak zázemí je fakt super, v gartroomu je mikrovlnka, lednička a hezký chládek, tak bych řekla, že se tam fakt nebudu mít špatně.
A hlavně… sice jsme tam jely pozdě odpoledne, ale i tak jsem viděla spooooooustu krásných chlapů a to že jako fakt tak hezkých, až jsem si říkala, že to snad ani není možné na jednom místě tolik kořenů :D Rozhodně se nebudu v práci nudit, pořád bude na co koukat :) Hlavně military base je docela daleko od našeho bydliště, takže opravdu dostaneme auto, bude nás tam jezdit celkem 5 na 2 bazény. Takže paráda. Sice nám zaměstnavatel zaplatí jen benzín na dojíždění do práce, ale když už máme auto, není problém složit se na benzín a někam vyrazit. Ať už na výlet nebo na párty, i když fakt teda nevim kdo pak bude ochotný řídit. Každopádně na mém poolu jsme zůstaly asi do 10 do večera, no děs. Přijela jsem domů asi půl 11, zalezla do sprchy a rovnou do postele. Takže teď jen sepisuju co se dělo a už se fakt těším, až budu moct vytuhnout konečně :D
Dneska jsem opět měla stěhovat a zase nic, protože zjistili, že v mém apartmánu není nábytek, takže do prázdného bytu se fakt stěhovat nebudu, takže pořád tady.
A něco pro zasmání na závěr… Katja mi dneska při práci vyprávěla funny historky z práce. Teda ona vypráví pořád něco, ale tohle mě fakt rozesmálo. Bavily jsme se o tom, že se mnou na apartmánu bude bydlet nějaký pár a já doufala, že nebudu pracovat s nimi, protože nechci dělat křena. Řekla mi, že páry nikdy nenechává pracovat společně, protože s tím mám špatné zkušenosti. Pak mi vyprávěla historku, kdy na jednom bazénu pracoval nějaký pár a ona je nachytala, jak si to rozdávají v pumproomu, což fakt nechápu :D Kdybyste viděli, jak vypadají, tak byste se taky dost divili… prostě rámus, většinou špína, vlhko, mokro atd. takže fakt romantika :D Doufám, že podobnou zkušenost mít nebudu :D Teda tím myslím, že nikoho takhle nenachytám, abyste si to nevyložili špatně :D

Žádné komentáře:

Okomentovat