pátek 29. května 2015

24.5.2015



Dneska opět na velkém bazénu a zase ve 4, tak to byla docela pohodička. Zavedly jsme hodinové střídání, takže 45 minut hlídání, 15 minut pauza a pak střídání. Vzhledem k tomu, že jsme byli 4, tak docela pohodička. Dvě hodiny makat, pak dvě hodiny pauza. Teda ne vyloženě pauza, museli jsme kontrolovat lidem pool pasy, vysvětlovat jim co dělat když je nemají atd… ale na to jsme byli vždycky dva, takže nic náročnýho :)
Horší to je na hlídce, nevím, jak to bude v budoucnu, ale tenhle víkend jsme měli fakt plno a je to dost vyčerpávající, sedět v tom horku na sluníčku, pořád udržet pozornost a ještě sledovat jestli děti neběhají kolem bazénu atd. Mimochodem tomu, kdo tvrdil jak je práce plavčíka pohodička a že za léto rozdáme jen pár náplastí, bych chtěla říct, že se teda šeredně seknul. Zase jsem musela zakročit dneska… Malá holčička zase frajerka byla v hloubce a nějak se tam plácala, tak jsem v první chvíli fakt nevěděla, co s ní, jestli tam jen blbne nebo ne, ale radši jsem zapískala a rychle slezla z chairu a běžela tam. Udělala jsem dobře, protože se fakt začínala topit. Byla ale na druhý straně bazénu, takže jedna paní jí stihla podat ruku zrovna ve chvíli, kdy jsem tam doběhla. Ale dost mě to rozhodilo, že za prvních pár dnů už jsem musela párkrát zasahovat. Během dne ještě přišla nebo spíš teda k nám byla donesena holčina s odřenou holení. No rozhodně se nenudíme. I když nebudu si stěžovat, pořád lepší sedět u bazénu než někde dřít.
Dali jsme to na bazénu ještě víc do pucu, doplnili jsme toaletní papíry, vynesli koše, trochu přeorganizovali stoly a všechno a je to tam fakt super. Večer přijela ještě Katya, konečně nám přivezla závěsy do koupelny… takže super, normální sprcha konečně :) Nasypali jsme tam nějaký chemikálie a vyrazili domů. Původně jsme chtěli ještě zajet nakoupit do Wallmartu velký zásoby jídla za výhodnější ceny, ale Katya nám řekla, že nás zítra potřebuje o dvě hodiny dřív, protože je potřeba dát do pucu druhý bazén, který se bude zítra otvírat… takže hurá :/
Zrovna jsem večeřela, když někdo zaklepal na dveře. Návštěvy v 11 večer bývaji nejhorší a samozřejmě… Přijel Rob a přivezl jednu holčinu, která chudák přijela s partou kamarádů a oni to nějak pomotali a jí neměli kam dát, tak dočasně přespí u nás. Ale snad jen dočasně, jak pro ní, tak pro nás. Katya totiž mluvila s Miljanou, to je office manažerka, že ten byt je opravdu malý, takže nakonec v našem pokoji možná zůstaneme jen my dvě s Natálií, max. dorazí ještě jeden člověk. Takže jsme hned jednu postel odklidili pryč a super, hned se můžeme dostat do skříně a projít po pokoji :D No protože holky hned zalehly, tak jsem taky radši zalezla do postele, zítra musím vstávat 7, to je fakt otrava…

Žádné komentáře:

Okomentovat