pátek 29. května 2015

25.5.2015



Vzhledem k tomu, že včera v noci nám přibyla spolubydlící, jak už jsem psala včera, tak plány se trochu změnily. Natálie, Simča a Martin zůstali pro dnešek na velkým bazénu a já s Victorií jsme jely na ten menší. Sice tam pak bude pracovat Natálie, ale ona na tom není s angličtinou zrovna nejlíp a hlavně se bojí mluvit s lidma a pořádně netuší co vlastně dělat, takže chudák Victorie by si tam s ní asi užila. Tak jsme na to kývla, že tam radši půjdu já.
Ráno jsem začala vakuovat bazén, ostatní uklízeli lehátka, křesla, stoly atd. protože to bylo šíleně zaprášený. Asi po hodině Katya poslala Martina, Simču a Natálii na jejich bazén a my jsme to tam musely zvládnout sami. Ale protože jsme museli čekat, než odklidí zbytek bordelu, co tam zůstal po opravě bazénu, tak jsme měli na úklid času dost. Nakonec jsme otevřeli asi ve 12. Bohužel byl nějaký problém s dětským bazénem, takže jsme zvládli otevřít jen velký bazén. Většina lidí ale přišla s malými dětmi a ptala se na něj, takže počítám, že když všichni tihle lidé budou na dětském, který my nemusíme hlídat, tak tady bude fakt pohodička jako blázen. Dneska to bylo trochu horší, protože půlka lidí pořád nemá pool pasy, takže jsme jim všem museli vysvětlovat, kam si pro ně zajít atd… A hlavně jsem musela Victorii všechno naučit, bála se pískat atd., takže když já sem seděla za stolem a ona na chairu, musela jsem všechno pískat za ní. Takže jsme byli takový hodný a zlý policajt, akorát já jsem byla za toho zlého, takže docela naprd. Všichni na mě koukali, jako co je pořád buzeruju, ale hold co, někdo to dělat musí. Pokud si je nevychováme hned na začátku, pak s nimi bude problém celé léto. Tady naštěstí problém nebyl se zachraňováním, akorát s horkem. Protože foukal vítr jako blázen, tak jsme museli dát pryč slunečník a pařily jsme se celý den na sluníčku. Na druhou stranu, koupila jsem si včera pidi krém na obličej s ochranou asi 70 co vyšel na 300, tak doufám, že to bude fungovat a už se nespálím. Mažu si jen čelo a nos, které už mám spálené, abych doladila zbytek. Ale bez brýlí se na tom sluníčku moc vydržet nedá, takže ty už mám stejně opálené. Musím si koupit kšiltovku a hlavně tmavší brýle, ty moje hnědý moc nefungují proti sluníčku. No po práci jsme nakonec do Wallmartu nejeli, protože Simče nebylo dobře, má asi zánět močáku nebo něco takového, tak jsme jeli rovnou domů, aby si mohla uvařit čaj a zkusit se vyléčit. Ani mi to nevadí, protože jsem po dnešku z toho horka úplně vyplivnutá. Večer jsem ještě volala Katye, jak to dneska šlo a jak to bude zítra, tak mě čeká zase ulejvárna na malém bazénu. Prej když je tu Victorie jen na pár dní, tak to necháme prozatím takhle. Vzhledem k tomu, že dneska byl svátek, tak bylo ještě hodně lidí, ale zítra už je všední den, tak očekávám větší pohodičku. Asi si s sebou vezmu aspoň lak na nehty a doladím údržbu, co nestíhám za poslední dny nebo spíš týdny :D

Žádné komentáře:

Okomentovat