sobota 23. května 2015

19.5.2015



Tak dneska zase nudný den. Čekaly jsme, až nám ráno Katja zavolá a řekne co a jak. Bohužel nám oznámila, že dneska bude zase stěhovat ty pitomý krabice, a tak si vezme na pomoc nějakého kluka. Bylo v plánu, že bychom mohly jet s ní aspoň odpoledne na pár hodin do sequoia parku na ten šíleně špinavý bazén, ale nakonec se někde zdržela, takže jsme dneska nepracovaly vůbec. Je ale dost naprd, že nám to nikdo neřekne dopředu, že budeme mít day off, protože jsme mohly jet třeba do Washingtonu na výlet. Takhle tvrdneme akorát doma a čumíme na filmy.
Dopoledne jsem vyrazila do Wendy´s, to je takový fastfood něco jako McDonalld´s. Potřebovala jsem najít někde free wifi, abych mohla nahrát poslední 3 dny na blog a tohle bylo nejblíž. Byla i docela sranda dostat se přes silnici, protože přechody tady moc nevedou a když jo, tak třeba nevedou zrovna na tu stranu, kam člověk potřebuje. Takže jsem si hold přeběhla šestiproudovku no :D Dala jsem si to nejlevnější co tam měli, abych si mohla sednout dovnitř a nemusela dřepět venku na obrubníku jako homeless. Překvapilo mě, že když jsem si neobjednala nic k pití, nabídla mi jen obyč čistou vodu s ledem normálně v kelímku zadarmo, tak super. Nahrála jsem všechno na blog, přečetla si maily a zase vyrazila přes šestiproudovku zase domu.
Protože se pořád nic nedělo, tak jsme odpoledne vyrazily s Nikčou obhlídnout obchodní centrum, co je od nás kousek, asi 5 minut chůze. Nakonec jsme byly dost překvapené a já jsem toho koupila docela dost. Měli tam docela fajn ceny. Překvapilo mě, že v jednom obchodě bylo všechno… drogerie, kosmetika, lékárna, jídlo, oblečení, boty. Potřebovala jsem si koupit náhradní žabky, protože mám s sebou jen jedny a až je někde zdemoluju, nebudu mít v čem chodit. Narazila jsem na akci žabky za 6 dolarů a druhé za polovinu, takže za 9 jsem měla hned dvoje :) V dalším obchodě jsem si koupila tenisky, protože to ježdění na kole v žabkách taky nic moc, už asi třikrát jsem si málem zlomila někde nohu :D A hlavně jsem si koupila nové kraťasy, protože na tomhle pitomým apartmánu není pračka a už mi začíná docházet čisté oblečení. Vybrala jsem černý, ty vydrží nejdéle životaschopné :D
A nakonec jsem konečně koupila to nejdůležitější… fén a žehličku, protože ty, co mám doma samozřejmě nefungují na napětí v Americe, tak jsem si je nemohla vzít s sebou. Udělala jsem fakt dobře, že jsem si je nekoupila už v prvním obchodě, protože tady jsme navštívily nějaký speciální obchod pro kadeřník, kde měli v akci fén za 12 dolarů, takže něco málo přes 3 stovky a žehličku za stejnou cenu… a je to velká žehlička, malá a k tomu ještě péče chránící proti horku…Takže super nákup :)
Po návratu z obchodu jsem všechno vybalila a volal nám Tí, že nás zve někam zapařit… takže jsme se daly trochu do kupy, aby se nás nelekly a vyrazily jsme na párty :) Vyzvedl nás Coddy a vzal nás do domku, kde žije Ti nebo možná jen jeho strejda… fakt nemám tušení :D Ale super :) Dali jsme si pár piv, pokecali… nejdřív jsem tomu jeho strejdovi moc nerozuměla, protože je to černoch, ale nakonec jsem se trochu chytla a dobře jsme si pokecali. Nabídnul nám dokonce, že kdybychom potřebovaly vyprat prádlo nebo měly volno a nevěděly, co dělat, že nás vyzvedne a pojedeme na nějaký výlet nebo cokoliv…. Prostě jsou fakt hrozně přátelský a mě se to strašně líbí :) Dokonce jsem dostala první nabídku k sňatku :D Prej kdybych se chtěla do Ameriky vrátit, že si mě klidně vezme, abych dostala papíry :D No fakt prča :D Ale bylo to super konečně vypadnou z apartmánu a něco podniknout. Jen bylo trochu naprd, že Coddy si zapomněl klíče v autě a zamknul, takže se snažily asi hodinu to opravit a nakonec museli rozbít okno v autě aby se tam dostali. Ale jsou fakt super, konečně jsem něco podnikly se správnýma američanama :D Tak doufám, že až se odstěhuju, taky mě pozvou na párty zase :D Chtěli jsme jít ještě do baru, ale Amerika je debilní a všude se zavírá ve 2, tak jsme se na to vyprdli a zůstali radši tam… Ale dala jsem si asi 5 piv a pak se mi povídalo fakt dobře :D Prostě alkohol pomáhá komunikovat :D Takže jsem poučená pro příště… víc alkoholu, míň přemýšlení a parádně si pokecám. Teď jsou asi 2 ráno, takže si dám asi jen večerní hygienu a letím spát, papa a mám vás ráda ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat