sobota 23. května 2015

21.5.2015



Dneska jsme pěkně vymrzly přes noc. Ráno jsme zjistili, že venku prší a šíleně se ochladilo. Zatím tu kromě našeho prvního dne po příjezdu bylo pořád horko, na sluníčku téměř k nevydržení. Dneska bylo jen asi 15 stupňů, takže podle toho, co jsem slyšela, asi tak nějak stejně „teplo“ jako u vás. Ještě že jsem si koupila ty tenisky a mám s sebou jedny dlouhé kalhoty, jinak bych tady dneska zmrzla.
Katja nás vyzvedla asi okolo 11 a jely jsme na můj bazén dopustit vodu a sejít se s manažerkou přes bazén. Byla to taková obří černoška. Většinou černochům moc nerozumím, ale jí sem tak nějak většinu rozuměla. Stačila mě varovat, že puberťáci mě prej budou pořád někam zvát, tak že je mám razantně odmítat. Prošly jsme spoustu dalších pravidel, ale tohle mě vyděsilo asi nejvíc, protože když jsem viděla všechny ty krásný chlapy tam… a to jsem vlastně ještě pořádně nikoho neviděla, tak sem se lekla, že ani nebudu moct někam s nimi zajít popít atd. No ale Katja mě uklidnila, prý když si to nechám pro sebe, nebude to proti ničemu :D Takže super ;)
Jelikož stále pršelo, nemohly jsme pořádně začít uklízet pool ani nic kolem, takže jsme vyrazily dovézt pár věcí na ostatní bazény, doplnit tam chlor atd. Cestou jsme se zastavily opět v Tacco Bell, ale tentokrát jsem si moc nepochutnala. Dala jsem si meníčko, které obsahovalo burito a ještě nějaký dvě věci, že je vyzkouším a nic moc…prostě quesadilas jsou nejlepší :D
Po tom, co jsme zkontrolovaly všechno, musely jsme se rychle vrátit na můj bazén, protože jsme se trochu zasekly a bály jsme se, že bazén už bude přetékat. Ale vyšlo to akorát. Další dvě hodiny jsme se snažili zprovoznit pump room a světe div se, jsme 3 holky a zvládly jsme to s přehledem. Přítel Katji tomu nemohl uvěřit, prej že za to, že jsme tak šikovný nás musí všechny pozvat na večeři :) Stihla jsem ještě vysát skoro celý bazén, ale protože Nikča už seděla v autě totálně vymrzlá a bylo půl 11, tak jsme to zabalily dřív a radši vyrazily domů.
Cestou jsme zjistily, že prý máme tři nové spolubydlící, měli by to být tři Češi podle toho, co jsem koukala. No ale vzhledem k tomu, že já se stěhuju zítra ráno konečně k sobě na apartmán, tak mě to ani nějak nevzrušuje. Přijely jsme pozdě, tak se s nimi potkám až zítra ráno. Letím spát, protože dneska jsem totálně vymrznutá a fakt se těším do postele :) Pá

Žádné komentáře:

Okomentovat