úterý 19. května 2015

17.5.2015



Tenhle den se nic moc zvláštního neudálo. Původně jsem měla jít plavčíkovat na bazén, ale protože Katje se podařilo přeřadit Nikču od Codyho k ní, takže v Kensington place bude pracovat ofiko. Tak jsem jí tam hned nechala, ať se zaučí a radši jsem jela s Katjou uklízet bazény. Popravdě, ono to uklízení není tak horký, jak to vypadá. Protože spoustu strávíme přejížděním mezi bazény, většinou jen všechno zkontrolujeme, vysajeme dno, vyčistíme skimry a jede se dál. Takže fakt pohodička :)
Mimochodem dneska nám tak trochu neohlášeně přijela jedna spolubydlící. Netušily jsme, že někdo má dorazit, takže jsme byly trochu vykolejený. Ale nakonec je to fajn. Jmenuje se Asha, teda aspoň tak se nám představila. A je z Polska. Aspoň si víc procvičíme angličtinu i na apartmánu, ne jen v práci. Jinak stěhování se nekonalo. Po tom co se mi podařilo většinu narvat do kufru a asi po půl hodině ho úspěšně zapnout, jsem se večer dozvěděla, že si nemůžeme vyzvednout klíče od mého apartmánu, protože v kanceláři nikdo není. Takže jsem večer zase musela všechno znovu vybalit. Ale aspoň prozatím nebudu bydlet sama. 

Jinak tohle je můj dočasný domov, je to tu všechno fakt moc hezký, vnitřek mám taky vyfocený, ale nechci to tu zahlcovat milionem fotek... tak až dorazím domů, můžeme udělat nějaké hromadné prohlédnutí fotek, pokud budete mít zájem :D
 

Žádné komentáře:

Okomentovat