sobota 23. května 2015

23.5.2015



Takže první ofiko den na bazénu, na našem bazénu. Ráno jsme dorazili na bazén (mimochodem zapomněla jsem zmínit, že kromě Natálie bydlím s párem z Čech – Martin a Sabina) a začali jsme všechno připravovat. Bylo tam ale práce jak na kostele, takže jsme samozřejmě nestíhali. Přijela nám pomoct Katja a dokonce i Miljana se zastavila, asi že mají tenhle bazén první rok, bojí se, aby nenaštvali manažerku. Ale na otevírací hodiny jsme to stejně nestihli. Nejhorší pro mě bylo vysvětlovat lidem, že prostě sice se bazén má otvírat dneska v 10:30, ale my to nestíháme. Manažerka byla taky dost naštvaná. Naše vina to nebyla, ale na koho pak lidi budou naštvaný… samozřejmě na nás. No podařilo se nám všechno jakš takš zprovoznit asi ve 12, takže jsme mohli otevřít. Žádné šílené návaly to nebyly, takže se to dalo. Bazén má dva vysoké chairy v hlubší části bazénu a jeden malý u houby v mělčině. Tolik lidí nebylo, takže jsme se střídali nakonec je dva plavčíci, jeden na mělčině, druhý v hloubce. No nebudu vám lhát, velká zábava to není… prostě koukat na lidi, jak se koupou (mimochodem v dost ledový vodě… nechápu, jak tam mohli tak dlouho vydržet) je dost nuda. Byla i celkem zima. Původně jsme měli na chairu slunečník, ale byla taková kosa, že jsem ho radši dala pryč, abych se trochu ohřála… a to byla největší chyba. Protože jsme dopoledne lítali jako blázni, nestihla jsem se namazat, takže jsem se spálila. Ruce podle trička s krátkým rukávem, kolena, nárty a hlavně obličej, hezky podle brejlí, takže mi to bude fakt slušet :D
Ale mám radost, že Martin se Simčou jsou podobný povahy jako já, mají rádi pořádek atd. což je super jak na bytě, tak na bazénu. Hezky jsme si uklidili Lifeguard room, když bylo trochu volněji a většina lidí odešla, tak jsme umyli a hezky rozestavěli všechen nábytek, jako stolky, židle, lehátka atd. No prostě jsme to tam fakt vylepšili :) Tak doufám, že tam už zůstanu zbytek léta, protože s našimi úpravami to bylo fakt super.
Málem bych zapomněla zmínit se, jaké máme auto. Dostali jsme pick-up Nissan. Já se v autech moc nevyznám, ale prostě velký auto. Takže super, aspoň něco. Je to hned pohodlnější jezdit nakoupit autem a nemuset tahat všechno v ruce. Doufám, že časem vyrazíme třeba i na výlet do Washingtonu nebo někam zapařit, protože zrovna sedíme na apartmánu a večeříme a Katja nám poslala rozpis. Celý týden budeme dělat my 3 spolu na bazénu, 10 hodin denně. Sice super, že si vyděláme dost peněz, ale docela se bojím, že mi z toho hrábne trochu, tak se máte na co těšit, každý další příspěvek bude asi čím dál zábavnější. 

Jinak vůbec jsem neměla čas fotit, ale pokusím se udělat aspoň pár fotek bytu a mého bazénku, ať se můžete pokochat :) Aspoň se budete mít na co těšit zase :)

Žádné komentáře:

Okomentovat