pátek 28. srpna 2015

27.8.2015


Tak jsem málem dneska nešla do práce :D Zvonilo mi všech x budíků, které mám, ale ani jeden mě nevzbudil, takže mě nakonec budil Martin. No spala jsem asi 2 hodiny, takže se není čemu divit :D Aby toho nebylo málo, dneska nás zase zastavili policisti v Quanticu, měl Maďar docela štěstí, protože jel skoro 40 mil na místě, kde byl limit 25. Pokutu mu nedal, což jsem se docela divila, protože byl dost nakrknutý pan policista. Bylo to totiž zrovna v místě, kde je škola, takže tam si na tom asi zakládají. No ale dneska prostě nevnímám fakt nic :D

V práci jsem umírala dneska, prostě po akci no, trochu kocovinka, no děs. Sice jsem se stihla asi 3 hodinky prospat, ale ne že by to nějak extra pomohlo. No naštěstí nebylo moc lidí, takže jsem si na standu odseděla jen 3 hodiny, i když teda jsem myslela, že tam fakt umřu. Martin mi říkal, že jestli budu zvracet, že můžu o bazénu, aby mohli zavřít :D Ale naštěstí takhle krizové to fakt nebylo, díky bohu. No ale stejně jsem celý den nějak neměla chuť na nic, takže jsem nejedla a nakonec jsem si dala až obrovskou zmrzku ve Sweet Frogu, to je takový obchod, kde si můžete naplnit kelímek spousty druhy zmrzliny, mraženého jogurtu, ovoce, různých posypek, polev, prostě všeho možného. Měli tam dneska akci na střední kelímek jen za 3 dolary. Normálně by vyšel tak na 10 dolarů, takže fakt paráda. Ale snědla jsem sotva čtvrtinu a byla totálně plná a zmrzlá, takže zbytek dám k večeři asi zítra. Každopádně jsem tak unavená, že letím spát dneska fakt brzo. Snad zítra bude líp.

Žádné komentáře:

Okomentovat