pátek 14. srpna 2015

7.8.2015


Tak dneska se mi fakt těžko vstávalo, do postele jsem se dostala asi v půl 1, usnula jsem teda okamžitě, protože jsem byla šíleně unavená z těch posledních dvou dnů, ale stejně jsem měla ráno problém vstát. Hlavně jsem si večer nestihla nic uvařit do práce, tak jsem se bála, že budu hlady. Naštěstí jsem si ale vzpomněla, že mám ještě v mrazáku polovinu lasagní z minula, tak jsem je aspoň využila.

Vyhlídky na dnešek vypadaly super a taky se naplnily. Ráno jemně mrholilo, chvílemi začalo pršet trochu dýl, prostě super. Stihli jsme za sucha ještě všechno připravit, jako vyčistit skimry, vykartáčovat babypool, vydrhnout stěny ve velkém bazénu a tak. Prostě jsme fakt pilní :D Mimochodem ráno psala Katya, že dostala na nás stížnost. V poslední době totiž přestali skoro uklízet záchody tak jsme v týdnu byli nahoře v kanceláři říct, že to neuklízí a jestli by mohli na to někoho poslat. No a oni poslali, ale stížnost. Prý je to naše práce, uklízet záchody a sprchy což tedy není pravda, podle toho, co nám řekla Nakya na začátku sezóny. No prostě nebudu se s nimi rozčilovat, já to uklízet nehodlám. Chodí tam lidi kdykoliv mají nějakou akci nebo oslavu nahoře, lidi z posilovny a tak. Na malém bazénu to taky neuklízí, tak mě ani nehne :D Co nám můžou… vyhodit nás nemůžou, protože nás nutně potřebují a kdybychom skončili, měli by dost velký problém a hlavně Nakya je kráva, takže té už vstříc vycházet fakt nebudu.

Ale jinak super, začalo ráno mrholit, takže jsme nakonec zalezli do lifeguard roomu a pustili si filmík. Zvládli jsme zkouknout Můj soused zabiják 2, já jsem si pak dala ještě Nezvratný osud 3 (s nehodou v zábavním parku, včera jsem si totiž na něj vzpomněla) :D a teď koukám na Shreka a píšu blog.

Zrovna před chvílí tu byla Nakya a řekla nám, že jí máme zavolat za 45 minut a pokud nikdo nepřijde, takže zavolá Katye nebo vedení a zavřeme, což by se nám tedy moc nelíbilo. Máme tu totiž dost pohodičku momentálně :D Ještě že alespoň Simča seděla venku u stolu, sice si četla s nohama na stole hezky, nejpohodlnější poloha:D ale já jsem pololežela v lifeguardroomu a koukala na film a Martin dokonce spí v pumproomu, takže docela komedie. Ještě, že se neptala, kde je, protože jsme ho tady hledali, až jsem ho objevila tam :D No prostě asi nás navrhnou na pracovníky roku :D
Nakonec jsme nezavřeli, protože jsem jí volala a nebrala to, takže jsme nechali otevřeno a neměli nikoho do konce, super lehárko :) Koukli jsme ještě na jednu hru od Cimrmana, dočetla jsem Robinsona, prostě pohodička. Škoda, že jsem se nevyspala, protože to jediné mi ještě chybělo k pohodičce, po tom bowlingu a day off jsem pořád šíleně unavená a do postele se stejně nedostanu dřív než ve 12 každý den. No snad ještě bude příležitost se dospat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat