pátek 28. srpna 2015

26.8.2015


Dneska zase pohodička, fakt se mi líbí, jak to teď máme v pohodě po tom, co začala škola. Martin se Simčou jeli zase dopoledne do nemocnice kvůli výsledků, takže jsem tam byla chvíli sama s Katyou, ale tentokrát to bylo rychlé docela. Přes den psali Slováci, že dneska mají párty a zvou nás. Takže jsem měla hned lepší náladu.

Vyjeli jsme domů z práce trochu dřív, abychom stihli zajet do obchodu s alkoholem. Silnější alkohol tady totiž prodávají jen ve speciálních obchodech. Třeba pivo a víno se dá koupit i v obchoďáku, ale jen do nějaké hodiny, no prostě jsou takový divný tady :D Každopádně koupili jsme obrovskou lahev Bacardi asi na 26 dolarů, viděla jsem tady i Finskou vodku 1,75 litru za necelých 30 dolarů, což je docela masakr :)

Dala jsem rychlou sprchu, umyla si hlavu a tak a po 10 jsme vyrazili. Byli jsme tam jako první, takže jsme si dali panáčka na rozehřátí (jeden z kluků měl svátek, takže jsme slavili). Kluci koupili tequillu, takže to jsem se nenechala dlouho přemlouvat. Potom dorazil zbytek, pár lidí z Woodbridge a zahráli jsme si takovou picí hru s kartami, to mě fakt bavilo. Až na to, že se to hrálo s pivem, takže míchat tequillu a pivo není ideální. Pak jsme ještě k tomu Bacardi a bylo zle. No moc zážitků popisovat nemůžu, protože pak mám tak trochu okno :D Ale k ránu jsme zajeli ještě do mekáče na snídani, no docela prča, protože měli jen nějaké to snídaňové menu a kluci se rozhodli, že prostě chtějí klasickej burger, takže se tam začali tak trochu dohadovat s obsluhou, proč jim ho nemůžou udělat. No pak jsme zajeli koupit ještě nějaký pití a jeli domu. Dorazila jsem do postýlky po 6 ráno, no děs.

K doplnění vzpomínek… koukala jsem ráno do mobilu a dost zajímavý věci jsem tam našla. Nevím, co nás to napadlo, ale zbyla skořice z tequily a kluky nenapadlo nic lepšího, než si dát pár sázek kdo zvládne sníst celou lžíci. No našla jsem pár videí, docela vtipné. Dál se tam trošku exhibovalo, teda naštěstí jen ze strany kluků, takže mám pár choulostivých fotek a videí. No prostě párty se vším všudy. Pokud ale nechci umřít, tak to asi zrovna opakovat nebudu, protože myslím že dost dochází energie.

Žádné komentáře:

Okomentovat