úterý 18. srpna 2015

17.8.2015


Tak dneska ráno jsme jeli na Guardian Games, to je taková soutěž pro plavčíky. Každý supervizor si vybral do týmu 5 plavčíků, kteří soutěžili - do toho jsem se moc nehrnula, protože většina disciplín byla o plavání a zase tak dobrý plavec nejsem, takže jsem jim to nechtěla zkazit. Ale jela jsem jako divák, protože jsem na to byla zvědavá. Noooo, začínalo to v 6 ráno, aby se všechno stihlo ještě před otevřením bazénů. To pro nás znamenalo vstávat před 5 ráno a v 5 už vyrazit, protože jsme jeli ještě vyzvedávat dva lidi z Woodbridge. I když jsem šla včera spát už po 10 výjimečně, moc jsem se nenaspala, protože Maďaři jak naschvál šli do sprchy až před 11 a pak tam ještě lezli, takže jsem nemohla spát a usnula jsem až nějak po 11. No ale překvapilo mě, že ráno jsem jakš takš vstala, docela se to dalo :)

Dostali jsme tam i snídani, což bylo super, až na to, že to byli donuty a i když jsem se těšila, až poprvé ty pravé americké ochutnám, dost mě to zklamalo. Byly příšerně sladké, až mi z toho trnuly zuby… Takže nic pro mě. Každopádně Guardian Games super, dostali jsme všichni trička, i když trochu šílená zelená barva (kluci, co měli plavčíkovské červené plavky vypadali jak semafor :D), jinak jsem se fakt bavila. Disciplíny byly různé, samozřejmě plavání různé styly, šlapání vody s rukama nad vodou, sbírání míčků do koše, plavání v mikině jako štafeta, jezení melounu na čas a tak různě. Udělala jsem z toho pár videí, tak možná doma něco málo sestříhám kdyžtak :) Skončili jsme parádně v 8, takže jsme stihli zase odvézt lidi zpátky do Woodbridge, ještě si doma vybalit a tak všechno a pak vyrazit do práce na čas, jako vždycky.

V práci co se týká lidí, tak super, dneska jsme celý den seděli jen v jednom, možná to bylo tím, že začala ta škola. Ale dost dětí tam bylo i dopoledne. Prý měli dneska jen nějaké setkání s učiteli a oficiálně jim škola začíná až zítra, takže teď už to snad bude jen lepší a lepší :) Odsedět si tam 3, max. 4 hodiny celkem, to je fakt super pohodička. Dneska teda bylo šílený vedro, oproti předchozím dnům, protože přestal foukat vítr, ale chodila jsem se cachtat do vody asi každých 20 minut a trochu to pomohlo. Hlavně mi dělá dobře, jak ty děti sere, že o breaku my můžeme plavat a oni ne. V Americe totiž na bazénech každou hodinu mají break, to je čas, kdy musí všechny děti vypadnout z bazénu a plavat můžou jen dospělí. U nás je to 15 minut, což je fakt super :)

Večer jsem si jen prdla rychle pizzu do trouby, protože se musím ještě dospat po včerejšku a hlavně ráno budu vstávat dřív, mám domluvené volání s mamkou. Dneska už jsem skoro usnula párkrát na standu, v cestě autem domů a tak, takže to musím dospat ať chci nebo ne :D

Žádné komentáře:

Okomentovat