úterý 18. srpna 2015

16.8.2015


Dnes zase obyčejný, nudný den na bazénu. Trochu „busy“, ale to se dalo čekat, když byl poslední víkend před začátkem školy. Aspoň pofukoval trochu větřík, nebylo takový horko a mohla jsem se hezky cmudit na sluníčku. Ráno když všechno připravíme, tak většinou zbyde tak půlhodinka času a vždycky si zalezu s e-readerem do bazénu, abych se chladila a hezky se cmudim při čtení.

Jinak jsem včera řekla Maďarům, že by bylo potřeba uklidit zase koupelnu a vysát, tak moc se na to netvářili, ale konečně uklidili trochu. Poprvé si i ustlali postel, ale moc dlouho jim to nevydrželo, jen ten jeden den. Aspoň si to špinavý smradlavý oblečení, co váleli na podlaze, konečně vyprali a už tam máme trochu čerstvější vzduch. Až se ostěhujou, budu fakt oslavovat, ten týden mít pokoj sama pro sebe, víc štěstí mě snad ani nemohlo potkat… leda tak dva týdny no :D

Rychle jsem se večer osprchla, přichystala věci na zítra na Guardian Games a zapadla jsem do postele ještě před 10, abych se ráno před 5 donutila vstát, protože to bude fakt děs… :D

Žádné komentáře:

Okomentovat