pátek 28. srpna 2015

24.8.2015


Dneska úžasný den, ráno jsme dlouho nikoho neměli, takže jsem si lehla s knížkou do bazénu a asi hodinu jsem se cmudila a četla si, chytám bronz :D Pak jsme šli trochu blbnout do vody s Martinem a se Simčou a zjistila jsem, že s těma rescue tube, které musíme pořád držet když hlídáme potenciální tonoucí, je docela sranda. Dá se na tom hezky vyblbnout, skákat ze standu a tak, takže jsme se pořádně vyrochnili ve vodě. No posuďte sami na fotkách :)
Takhle se tu hezky cachtám, když nikdo není na bazénu a voda není tak šíleně ledová jako občas bývá. Nutno podotknout, že se to stává až teď ke konci sezony, dřív jsme si moc neodpočinuli.






 
 Panorama z našeho pracoviště... objevuju, co všechno vlastě ten můj mobil umí, tak jsem si trochu hrála :)

Žádné komentáře:

Okomentovat