pátek 28. srpna 2015

20.8.2015


Tak hezky popořadě… v noci mě probudila taková menší sprcha. Zvykla jsem si totiž spát s otevřeným oknem, vzhledem k tomu, že Maďaři válí po zemi špinavé oblečení, tak to chce čerstvý vzduch. No a dneska v noci začalo pršet, takže mi hezky napršelo do postele :D Naštěstí mě to vzbudila ještě docela brzy a stihla jsem ho zavřít, než jsem se fakt vykoupala, protože to byl fakt slejvák. No hned se mi pak líp usínalo, když jsem měla docela vyhlídky, že bude hnusně i přes den. Vyplnilo se to tak napůl, dopoledne bylo hnusně, odpoledne se to trochu vybralo, ale nakonec nejlepší den. Nikoho jsme tam neměli celý den, kromě asi jedné hodiny. Vedle v altánu měli nějakou párty a tak přišli. No vykoupali se, zkusili nám ukradnout plovací vestu pro děti ze ztrát a nálezů, kterou jsem jim hezky rychle zabavila (kdo by to byl řekl, že i Američani kradou…) no a jinak celý den nikdo.

Chtěla jsem si zajít nahoru na počítač vytisknout si všechny možné mapky na cestování a tak, ale jak naschvál tam došla barva v tiskárně a sekretářky to neuměli vyměnit. No tak jsem strávila celý den vypisováním poznámek k cestování z dalšího blogu, vypisovala jsem si trasy, vzdálenosti a tak různě… Dneska jsem s tím fakt pohnula, seděla jsem u toho tak 6 hodin dobře v kuse. Taky jsem hledala nové ubytování, protože už druhou žádost nám zamítli, takže jsem to zkusila ještě naposledy a pokud to neklapne, tak už si zamluvím jiný pokoj, kde to nemusí odsouhlasit a je to automaticky potvrzené, za ty nervy to nestojí, už toho mám dost… na jednu stranu se na to cestování fakt těším, ale na druhou už se modlím tak trochu, aby bylo po všem, protože všechno to zorganizovat a naplánovat, to je fakt síla. A ze mě se nějak nevědomky stal vedoucí zájezdu, takže teď to leží celé na mě. No ale nějak se s tím poperu :)

Nejpříjemnější část dne byla večer, tu partu z grilovačky jsme totiž vyhodili, po tom, co zahřmělo, a čekali jsme, co bude. Nakonec přišlo šíleně tmavý mračno, začalo hřmít, blýskat se… no tak jsme to po v půl 8 zabalili a frčeli domů. Už po cestě nás chytil hrozný slejvák, ale co… akorát jsme přeběhli z auta domů a byli jsme v teple. Stihla jsem si uvařit večeři, jídlo dopředu zase na dva dny, dala jsem si sprchu a bylo teprve 10, no prostě paráda. Normálně bych to takhle suprově nestihla nikdy. Kéž by bylo víc takových dní :)

A naposledy dobrá zpráva… dnes mi přišel mail, že balíček z obchodu Papaya dorazí zítra, tak jsem akorát přes net potvrdila doručení, aby mi ho nechali za dveřmi a nemusela bych ho někde vyzvedávat. No ještě že tady je o v pohodě, u nás by nechali balíček za dveřmi venku a nebyl by tam už za 5 minut řekla bych :D I když po tý dnešní zkušenosti s těmi zloději z bazénu… no budu doufat, že tu máme poctivé sousedy, kufr mi taky neukradli, když ho nechali za dveřmi :D

Aspoň nějakou fotku abych sem dala… takhle tady vypadá obloha při bouřce… jako když na vás padá nebe, dost strašidelný.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat