pátek 14. srpna 2015

5.8.2015


Tak dneska celkem klasický den. Večer byl v plánu podnikový bowling, který musí společnost pořádat kvůli sponzorské organizaci. Takže jsem si ráno musela sebou zabalit spoustu důležitých věcí, až si ze mě Martin dělal srandu, jestli se snad stěhuju pryč :D No tak čisté oblečení, věci na sprchu, žehlička, fén a nějaká ta kosmetika, to zabere hrozně místa :D

Den proběhnul celkem v poklidu, o jednom breaku jsem si stihla oholit nohy ve sprše, protože doma nemáme sundavací hlavici ve vaně a je to naprd, tak jsem využila pohodlí sedátka ve sprše na bazénu. No a poslední hodinu jsem měla sedět na velkém standu, ale bylo míň lidí, takže jsem samozřejmě nemusela a mohla jsem se chystat. Dala jsem si sprchu, vyfoukala hlavu a tak, prostě ve stručnosti, udělala jsem ze sebe po dlouhé době člověka :D Na bazén se normálně moc nešlechtíme, ani by to nemělo velký smysl, když člověk skáče denně x-krát do bazénu se ochladit a tak. No takže jsme se všichni připravili, Maďaři naštěstí přijeli dnes brzy, takže nás vyzvedli už po půl. Zavezli jsme jen Simču domů, protože s námi se jí nechtělo, bála se klimatizace. Četla jsem totiž, že na minulém bowlingu pro jinou oblast, byla fakt kosa. Taky proto jsem si vzala radši džíny a lehčí svetřík s sebou. A byla jsem za to nakonec fakt ráda :D No když jsme dorazili, vyzvedli jsme si bowingové boty, koukli v jaké dráze jsme přiřazení a šli jsme hrát. Já jsem vyfasovala do týmu Aleše, kterého znám z ČR z předodletovky, odkud jsem se s ním i svezla autem domů, Davida (taky Čech), Vendy (jedna ze supervizorek) a pak nějakého amerického plavčíka, jméno už si bohužel nevybavím.

Martin někde zaslechl, že bude pivo k dispozici pro nás… no nebylo. Když jsem viděla jak vypadá v té sklenici, tak mě přešla chuť pít. Bylo to jak x hodin odleželé pivo a prý nejen vzhledově, ale i chuťově nic moc. No za 4,5 dolaru, díky nemám zájem :D To jsem si radši dala za 3 skleničku vína a stačilo mi to :D Dostali jsme trička od CCI (náš vízový sponzor) – přišli si zkontrolovat, jak jsme na tom a jestli jsme ještě nezdrhli nelegálně pryč :D. No zahrála jsem si asi dvě hry, ale moc jsem z toho neměla. Za prvé jsem hrála bowling podruhé v životě, takže výkon nic moc (nebudu to tajit, byla jsem nejhorší :D) a za druhé jsem kupovala narychlo ještě lístky na zítra. Asi už jsem se zmiňovala, že budu mít volno a chci se jet podívat do Kings Dominion. Domluvila jsem se s Martinem, se kterým budu cestovat, že pojede taky. Povedlo se mi nakonec přemluvit i Katyu a Ivet z Woodbridge, takže jsme byli 4 a Katya může vzít svoje auto. Nebudeme se muset spoléhat na jiné, což je super, a budeme moct zůstat až do konce. Takže jsem v rychlosti ještě kupovala lístky, lítala tam od jednoho k druhému a domlouvala podrobnosti, takže jsem nakonec z bowlingu pořádně nic neměla. Asi někdy kolem půlnoci už zavírali, takže to uteklo fakt rychle. Lidi ještě zevlovali venku, čekali na odvozy a tak, ale my jsme radši jeli domů, protože už tak jsme byli dost unavení a všichni jsme ráno museli vstávat. Já ještě dřív, protože jsem podle posledního plánu musela jet vyzvednout Martina s Ivet do Woodbridge. No budíček v 7:45 nic moc teda, snad se vůbec vzbudím :D Docela mě totiž večer začalo bolet všechno po tom bowlingu, tak jsem na to zvědavá zítra :D Jinak to byla ale super akce, aspoň jsme se zase vymanili z toho stereotypu pořád dokola práce, práce a práce. Snad to nebylo naposledy, co jsme něco podnikly v téhle sezóně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat