středa 5. srpna 2015

1.8.2015


Tak sobota. Dneska ráno drama drámo. Řekla jsem dneska asi podesáté Maďarům, jestli by si konečně mohli uklidit tu hromadu špinavých hadrů do prádla, kterou si vytváří v pokoji na zemi. Nevím co jim na tom nebylo jasný, ale prostě nechápou, že se fakt nemusím pořád koukat na jejich špinavý spoďáry, a to si fakt nedělám srandu. No tak jsme se zhádali kvůli tomu. V práci jsem o tom pořád přemýšlela, a jestli mě budou srát, tak jim to ještě ukážu. Nejhorší je, že mi blbě hádá v angličtině. Člověk než si přeloží to, co chtěl říct, tak už ten nejlepší moment pomine. No, ale abych si ten vztek vykompenzovala, musela jsem se dát večer do úklidu. Vysála jsem celý byt, vydrhla koupelnu centimetr po centimetru, protože už jsem se na tu špínu nemohla dívat. Doufám, že těm prasatům aspoň došlo, jak má vypadat čistota. Asi by měli trochu přehodnotit, jak se chovají. Fakt si nedovedu představit, v jakých podmínkách tam u nich žijou… no nebudu si kazit náladu s nimi, už to musím vydržet jen měsíc a kousek a budu mít pokoj.

Ta pozitivní věc na dnešku byla, že jsme dokončili další 2 týdny, takže už příští sobotu bude další pay check. To se pak hned pracuje lépe. No ale už asi fakt budu muset šetřit na to cestování, jak to tak vypadá, tak si těch peněz z šeku moc neužiju.

Jinak dnes volala Katya, že možná příští týden nikdo nebude mít day off, tak už jsem se radovala, že budou penízky navíc, protože Andrew jel někam na dovolenou. Nakonec prý ale musí dát nějaké hodiny Sydnee, takže v pondělí bude mít volno jen Simča a já si ho povinně musím vzít ve čtvrtek. No když už nic jiného, aspoň nebudu sama konečně. Domluvila jsem se s Martinem, se kterým budu cestovat, že bychom mohli zajet do nějaké parku dopřát si trochu adrenalinu, tak uvidíme, snad to vyjde :) Zkusím natočit pár videí, Martin se Simčou tam byli a vypadalo to fakt zajímavě. Už se těším :)

Žádné komentáře:

Okomentovat