pátek 28. srpna 2015

19.8.2015


Dneska jsme vyjížděli do práce hodně brzy, v 8:50 ráno… no vstávalo se mi těžko, ale co bych pro mé drahé spolubydlící neudělala. Martin se Simčou potřebovali totiž jet něco ráno zařídit. Pořád se mi nesvěřili, o co jde, a nechtěla jsem se vyptávat. No každopádně mě vyhodili na bazénu už v 9 ráno a jeli pryč. Tak jsem musela tentokrát všechno připravovat sama a musím říct, že tedy nic moc… docela jsem se s tím nadřela a trvalo i to víc jak hodinu všechno připravit. Baby pool byl totiž zase plný písku, nějak nám blbne filtr, takže po každém čištění je z toho brouzdaliště/pískoviště :D a je potřeba písek namést do main drainu, který vede do filtru a zase to vyčistí. No fakt zábava. Když jsem všechno dodělala, čekala jsem, kdy dorazí Katya, která měla se mnou pracovat, než se ty dva vrátí. Původně slíbila, že dorazí v 10:15, protože v 10:30 otvíráme… no psala, že dorazí v 10:40 nakonec… a jak už to tak u ní bývá, nakonec přijela asi v 11. Ale nějak jsem to tam zvládla sama. Přišla jen jedna rodina, asi 10 lidí a pak nikdo nešel, takže jsem mohla v klidu sedět na standu a nevadilo, že nikdo nekontroluje pool pass. Odseděla jsem na standu první dvě hodiny, protože ty dva se nějak nevraceli. Ale nakonec se mi to vyplatilo, díky tomu jsem pak měla 4 hodinky volno a seděli tam zase jen oni. Jinak jako je fakt znát, že skončila ta škola, protože chodí pár lidí a už tam skoro vůbec nikdy není víc jak 20 lidí, takže máme vždycky 1 hodinu práce a pak 2 hodiny flákárny :D

Aby toho štěstí dnes nebylo málo, kolem půl 8 jsme slyšeli hrom, takže jsme počkali a protože se to opakovalo, vylepili jsme na dveře ceduli, že je zavřeno kvůli špatnému počasí a frčeli jsme domu dřív. Maďaři sice neměli zavřeno, ale zrovna se zablýsklo, když jsme přijeli, takže to taky zabalili a vypadli jsme dřív. Aspoň jsem si stihla zajet nakoupit a doplnit zásoby mléka a zmrzliny - dvě suroviny, které mi nejvíc docházejí - mléko k snídani s cereáliemi, zmrzlina k večeři :D

Po včerejším neúspěchu s ubytováním, jsem se dneska dala do hledání ubytka v NY jen pro nás dva s Martinem. Na ostatní lidi se fakt nedá spoléhat. No našla jsem pár zajímavých bytů, takže jsem si vypsala výhody, které všechny mají a vybrala nejlepší. Hned jsem tam poslala žádost o rezervaci, ale bohužel mi asi za hodinu přišla odpověď, že byla odmítnutá. Škoda, tohle ubytko bylo fakt perfektní, vlastní pokoj i vlastní koupelna, jinak ve společném bytě. No nevadí, mám v záloze ještě pár dalších, takže jsem zkusila druhý v pořadí a uvidíme, jestli tentokrát budu úspěšnější. Hledáme ubytování přímo na Manhattonu, někde kolem Central Parku nebo dole v tom cípu, abychom pak nemuseli daleko dojíždět a tak. Tak snad se poštěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat