úterý 18. srpna 2015

15.8.2015


Tak zase víkend… Utíká to vážně jako blázen, od pondělí už nám budou zbývat jen poslední 3 týdny, takže to uteče jako nic, už aby to bylo :D Na apartmánu už je to totiž k nevydržení s Maďary. Nevím, jestli je to možné, ale připadá mi, že jsou čím dál větší prasata. Ale s nimi už nám zbývají poslední 2 týdny, tak to už snad přežiju. Dneska večer jsem jim řekla, že by mohli taky konečně umýt koupelnu a vysát, protože my jsme to dělali x-krát, tak jsem zvědavá, jaký to bude mít efekt… Pokud nezačnou uklízet a hlavně pořádně neuklidí, než se odstěhují, postarám se, aby nedostali zpátky depozit, taková budu svině. Zdá se mi, že ve mně probouzí moje horší já, takže už aby byli pryč.

Jinak dneska na bazénu pohoda. Je vidět, že už to začíná trochu upadat a ubývají lidi. Možná to bude taky tím, že v pondělí, respektive v úterý začíná dětem škola, takže už se chystají nebo možná podnikají poslední výlety a návštěvy. Tak jsem zvědavá, jaké to bude příští týden. Sice maminy s malýma dětma zůstanou, ale pokud se jejich počet udrží pod 20, tak budu spokojená. I tak jsem dneska stihla přečíst další knížku, nalakovala jsem si nehty na nohách a stihla jsem se i trochu opálit. Sice po tom, co jsem si přešila plavky, abych neměla kříž na zádech, ho opravdu už nemám moc vidět, ale za to jsem si zase opálila ramínka. Takže teď sedím, kdy to jde, bez ramínek a pomalu už si je zase opaluju zpátky. Abych trochu vypadala, až vám přijedu :)

Večer jsem si ukuchtila těstoviny s kuřecím masem a smetanovou omáčkou, dala si zmrzku a ještě stihla zkouknout film. Měla bych naspávat, protože v pondělí pojedeme na Guardian Games a budeme vstávat asi tak v 5 ráno, takže se bojím, že budu mimo, ale nějak prostě se mi večer nechce jít tak brzy spát. Možná to nechám spíš na zítra, půjdu si lehnout hodně brzy, navařeno mám a bude to :) Na ty hry už se docela těším, sice nebudu v týmu, i když by to asi byla zábava, ale nechci jim pokazit šance na umístění, vzhledem k tomu, že většina disciplín je o plavání a já kromě stylu prsa paní radové moc neumím. Budu ale fandit, každý supervizor bude mít svůj tým a Martin bude soutěžit, kromě něj celý tým budou kluci, takže to se hned bude fandit líp :D Aspoň nějaká změna po tom šíleném stereotypu co teď máme. Martin se Simčou nikam nechtějí jít, ani na véču někdy nebo tak, no a sama nikam chodit nebudu že, zase takovej zoufalec ještě nejsem. Takže se bavím pouze svými filmovými večery a už se těším domů, až někam vyrazím. A pravděpodobně se opiju po jednom pivu, takže to bude zábava i pro vás asi, těšte se :D

Mimochodem pro ty, co čtou blog… plánuju po návratu udělat nějakou akci. Vzhledem k tomu, že přilétám 6. a hned 8. října mám narozeniny, dokonce 25, tak by to něco chtělo. Takže včas odešlu pozvánky na fb. Já jen abyste věděli dopředu :)

Mimochodem, kdo by si chtěl udělat výlet do Prahy a vyzvednout mě na letišti, abych nemusela táhnout dva kufry autobusem, bude královsky odměněn :D

Žádné komentáře:

Okomentovat