úterý 18. srpna 2015

14.8.2015


Pátek… o fous, že nebylo 13., takhle to naštěstí bylo docela v pohodě. Lidí moc nebylo, takže jsme to zvládli v jednom celý den, takže po zbytek času klasika… četla jsem si, lezla na netu, četla si a tak pořád dokola. Stává se tady ze mě fakt vášnivý čtenář :D Ale co jiného dělat no… leda nakupovat, což jsem taky dělala (mami vím, že jsi mi říkala, že už nemám nakupovat, ale při těch cenách tady, se fakt nedá odolat). No nevím, jestli jsem psala o obchodu jménem Papaya, ale už jsem tam byla nakupovat jednou v Potomac Mills a ten obchod mě úplně nadchnul, měli tam úžasný věci za super ceny. Vzhledem k tomu, že day off už tak na 99 % mít nebudeme, ještě jsem si něco málo nakupila přes net. Prostě jsem neodolala. Ale snažila jsem se alespoň ovládat, co se týká množství, takže to nakonec byly jen jedny šaty, sukně, tričko a tři cardigany (pro mamku - delší svetry bez zapínání). Ale nejspíš už to fakt bude můj poslední nákup, teď už budu fakt šetřit a co zbyde, pak můžu utratit v NY, a nebo přivézt domů, já vím :)

No přiznám se, večer jsem ještě taky nakupovala, ale ryze prakticky. Konečně jsme dokoupili s Martinem poslední letenku, a to z Miami do New Yorku. Martin taky koupil ubytko ve Vegas, nakonec jsme vybrali hotel Luxor, ve tvaru pyramidy, je tam sfinga a všechno, prostě paráda. A za necelých 30 dolarů na jednoho za noc, to je paráda. Já momentálně vybírám ubytování v NY, zbytek asi vyřešíme až za pochodu a ubytování v Miami až po koupení cruise, protože momentálně stojí 700 a tolik za to fakt dávat nechceme, takže čekáme a doufáme, že to fakt půjde dolů, jinak jsme v háji. A nebo že to nevyprodají mezitím :D No takže ubytování koupíme až potom. Pokud by cruise neklapla, můžeme vymyslet záložní plán, jako projet Floridu autem atp. Vždycky se dá něco vymyslet. Horší je to s plánováním cestování celkově. Hrubý plán už máme, ale ráda bych to pořádně rozpracovala (vím, že jsem nechutnej puntičkář) a zjistila, jaké trasy v parcích navštívit, co stojí za vidění a tak a pořádně na to není čas a hlavně internet. Jelikož mi nejde sdílet net z mobilu přes hotspot, musím chodit na internet do posilovny večer (bohužel ne cvičit, ale je to vedle leasing officu, kde je free wifi). No a sedět na běžícím pásu nebo na zemi hodinu, dvě a něco vyhledávat, to fakt moc pohodlné není. A ani ten čas nemám. V práci se mi to hledat nechce, protože psát to všechno v ruce a pak přepisovat do kompa je ještě dvakrát větší otrava. No ale nahrubo to naplánované mám, tak zbytek kdyžtak doladíme za pochodu. Ani nevím, jestli jsem se zmiňovala, že jsme trochu změnili plány. No ale opakování matka moudrosti… takže začátek Las Vegas, pak nějaké ty parky kolem a pokračování LA, odtud zase pár parků a konec San Francisco. Odtud přelet do Miami, cruise (pokud jí seženeme), po návratu jsme si nechali ještě dva dny v Miami, poté přesun do NY a tady poslední týden. Bude to asi docela masakr a náročné, ale zase když už tu jednou jsme, tak to chce zažít co nejvíc. Pořádně vyspat se můžeme doma, že? :D Takže doufám, že až přijedu, budu mít doma aspoň nějakou postel, když jste mi jí přestěhovali mami :)

Žádné komentáře:

Okomentovat