středa 5. srpna 2015

2.8.2015


Neděle má být sice odpočinková, ale rozhodně ne u nás a bazénu a při hezkém počasí, což bohužel dneska bylo. No ale první tři hodinky bylo míň než 20 lidí a poslední dvě taky, takže díky tomu jsem tam dneska odseděla jen hodiny, to bylo příjemný. Jinak mě čím dál víc začínají štvát černošské děti. Nikdy jsem nebyla nějaký rasista, ale asi začnu, protože ty jsou tak šíleně nevychovaný… neposlouchají ani vlastní rodiče, kteří se většinou taky neumí chovat, takže dvojitá „radost“. Ale abych jim nekřivdila, jednoho nebo dva fajn černochy/černošky jsem taky potkala :D

Jinak dneska klasika no, v práci jako vždycky, jen jsem se ráno dobrovolně dala do čištění kachliček, protože jsem se nějak nudila. Sice jsem si nevybrala nejlepší den, protože sluníčko bylo schované, takže chvílema jsem tam docela i mrzla, ale naštěstí vylezlo, potom co jsem skončila, takže jsem se stihla ještě pěkně nahřát, než jsem musela jít na stand.

Večer jsem musela udělat zase check-in vízovému sponzorovi, tak jsem si rovnou stáhla i-tunes do počítače, abych konečně mohla zkusit přetáhnout nějak písničky z kompu do mobilu. Některé věci jsou na iPhonu trochu složitější, ale musím to všechno ještě vychytat pořádně. Rovnou jsem si stáhla i program na stříhání písniček, abych si mohla konečně změnit vyzváněcí melodii na něco normálního. Jinak jsme měli ještě takové menší drama večer, nechali jsme troubu asi na moc a prostě nám to zase vyhodilo pojistky, což je v neděli v půl 11 večer docela krize. Hlavní pojistky jsme našli venku, ale byl na nic zámek. Pak ani nevím jak, ale Martinovi se to povedlo spravit, což bylo fakt super. No tak teď aspoň můžu dopsat blog za poslední tři dny, protože jsem poslední dobou čím dál línější a odkládám to. Tak doufám, že to aspoň někdo čte a nepíšu se s tím zbytečně :D Dobrou noc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat