pátek 14. srpna 2015

10.8.2015


Tak dneska nejspíš Martinovo a Simči poslední day off, nebo tedy minimálně poslední společný. A já jsem strávila poslední den se Sydnee a Andrewem, pro které to byl taky poslední pracovní den, takže to tak bylo hezky sympatické rozloučení. O to lepší nám vyšlo počasí. Už ráno bylo zataženo a docela zima, takže jsme všechno připravili, Andrew vysál bazén, Sydnee vykartáčovala malý a já uklidila zbytek, takže to bylo všechno perfektní. No a čekali jsme až někdo přijde, ale nikdo nešel :D Byla fakt zima, převlekla jsem se do tříčtvrťáků, mikči a stejně jsem mrzla. No ale vystřídali jsme se na spaní v pumproomu :D Nikdo se nehlásil, tak jsem šla první, hezky jsem si pustila filmík, usnula u toho a dala si pořádnýho šlofíka asi na dvě hodinky, to mě fakt nakoplo. Pak mě šla vystřídat Sydnee a nakonec Andrew. Po zbytek času jsem si jen četla, koukala na filmy, prostě fakt perfektní den. Za celou dobu jsme neměli ani jediného človíčka, takže pro ty dva fakt perfektní poslední pracovní den a pro mě vítaný odpočinek. Jinak asi fakt nemá, co víc k tomuhle dni dodat.

Žádné komentáře:

Okomentovat