pátek 28. srpna 2015

23.8.2015


Neděle od slova nic nedělat, čímž se to u nás na bazénu zrovna řídit nemůžeme, protože to bývá nejhorší den z celého týdne. No dnešek nebyl výjimka. Ale když jsem si uvědomila, že vlastně od zítra za dva týdny budeme končit, hned se mi pracovalo líp. Ráno jsem vám udělala fotečku, jak to vypadá, když usilovně pracuju, ať můžete závidět :P Jinak jsem dočetla další knížku, teď jedu Harryho Pottera a už jsem začala 5. díl :D Co jiného tam taky dělat, když člověk zrovna nepracuje. Cestování už snad tak nějak naplánované máme, hlavně už jsem z toho unavená, jak jsem teď nic jiného neřešila, na cruise ještě pořád čekáme, protože teď stojí kolem 700 a to je fakt dost, takže doufáme, že to fakt ke konci budou zlevňovat, jak nám radili ostatní po zkušenostech z loňska. Ale je to adrenalin teda :D

Večer jsem si chtěla udělat špagety a zjistila jsem, že maso, které jsem si koupila v domnění, že je obyčejné mleté, byla nějaká směs na taco nebo co. No tak hold mám spešl špagety no :D Do zbytku těstovin jsem hodila nakrájenou šunku se smetanovou omáčkou, abych je zdělala, tak zase zítra aspoň nemusím vařit zase, jupí :) Až přijedu domu, nechci kuchyň chvíli ani vidět… a musím už začít likvidovat zásoby, takže moc není čas si vybírat a musím jíst co je… sakra práce. No ale pořád lepší, než při cestování. To asi budeme živi na fastfoodech, protože ty jsou tady fakt nejlevnější. Nevím, co jsem čekala, ale fakt tady platí zdravé = drahé, takže tady není vůbec jednoduché jíst rozumně. Ale mám ještě nakoupené ingredience na salát, takže tak ještě dva dny budu mít zdravější jídlo.
 
Tady pár fotek, abych dohnala, co jsem zameškala. Takhle si užíváme, když tam nikdo není... prostě se hezky válím na mělčině s knížkou :)
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat