pátek 14. srpna 2015

12.8.2015


Dnes naprosto běžný nezajímavý den. Už se mi moc nechce, pořád dokola vám vypisovat, co jsme dělali, protože se to moc nemění a nechci vás nudit (víc než už vás možná nudím), takže nebudu vypisovat tu strašně zajímavou náplň dne.

Jediná zvláštnost byla, že Martin se Simčou řešili něco, takže asi dvě hodiny s námi pracovala Katya a Martin někam odjel. Nikdo mi pořádně nevysvětlil, co se děje a nechci se jich vyptávat, protože mám pocit, že je to něco vážného a osobního, takže čekám, jestli mi to řeknou sami eventuálně. Aspoň jsem se projela autem, odvezla jsem pak Katyu zpátky pro auto na malý bazén a zařídila jsem si i zpátky domů po dlouhé době :) Jééé, jak mě chybí řízení, to bych ani nevěřila, že se mi bude stýskat po řízení.

Večer mi přišel další balíček, cestovní váha, takže konečně si budu moct průběžně ověřovat, jestli se s kufry do té váhy vůbec vejdu… a vzhledem k mé nakupovací horečce to bude asi ještě docela vtipný :D

2 komentáře:

  1. FOTKY FOTKY FOTKY!!! .... Lup lup lup! ....Nic nevim, nic nevidím ... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pokusím se, ale jak jsme porad v práci, tak neni ani co fotit... Zkusím něco vymyslet ;)

    OdpovědětVymazat