středa 5. srpna 2015

4.8.2015


Tak dnes zase v klasické sestavě, já, Simča a Martin. Dneska jsem začínala já, takže jsem tam musela odsedět nejvíc hodin, ale zase aspoň budu mít zítra volněji. Jinak den jako vždycky, pár hodin bylo míň než 20 lidí, takže jsme si trochu odpočinuli. Já jsem stihla i nakoupit zase něco :D Protože jsem si včera ve Walmartu chtěla koupit menší kufr jako carry on, protože vzhledem k tomu, kolik jsem toho nakoupila se asi do toho mého malého nevejdu. A letíme po Americe s normálníma cestovkama, které ho mají v ceně. Ve Walmartu jsem ale nic hezkého nenašla, takže jsem prolezla webové stránky a objednala si od nich jeden kufr z netu. Nakonec jsem si vybrala nejlíp, protože ten design, co jsem si vybrala, byl skoro vyprodaný a zbývaly jen 3 kusy, které zlevnili. Takže jsem sehnala kufr za 25 dolarů i s další taškou, která se dá použít třeba na notebook. Dovybrala jsem k tomu pár drobností jako dárečky pro vás (ještě si rozmyslím pro koho, tak dejte vědět kdo si to zaslouží :D). Dostala jsem se přes 35 dolarů, abych měla poštovné zdarma, protože zrovna tenhle kufr nešlo vyzvednout na prodejně. Škoda. Tak asi dostanu fakt velký balík. Jsem zvědavá, jestli to nechají v officu, protože na poštu fakt nevím, kdy bych pro to šla, když už nebudu mít žádné volno. No přinejhorším to tentokrát řeknu Katye na férovku, že potřebuju pro něco na poštu. Moje chyba to nebude, že nemáme volno, tak mi snad vyjde vstříc.

Večer jsem si uvařila zase po dlouhé době vydatnou večeři, steak s hranolkama, dala jsem si k tomu pivčo, prostě pohodička. Jako dezert trochu zmrzliny, ale dneska fakt jen trochu :D A asi mi v noci nebude dobře :D Na zítra jsem si uvařila zapečené brambory s masem, cibulí a paprikou, jedno z mých nových oblíbených jídel. Zítra nás totiž čeká bowling, konečně. Guardians jako náš zaměstnavatel má povinnost dělat pro nás nějaké jakože sdružovací akce, už byly dva bowlingy ale v jiných městech a teď je konečně ve Woodbridge. Takže zítra se v práci rovnou přichystáme a razíme tam. To pro mě znamená táhnout s sebou oblečení, kosmetiku, fén atd. No prostě holka no, co dodat. Ale když po dlouhé době vyrážíme někam, tak nechci vypadat jak hastroš. Aspoň budu mít zase co vyplňovat do check-in, kde musíme popisovat každý měsíc, co jsme podnikli, abychom poznali americkou kulturu atd. Konečně si nebudu muset vymýšlet, protože trávím veškerý čas v práci a opravdu nemám čas chodit na večeře s americkými kamarády atd. :D Kdyby jen věděli :D

Žádné komentáře:

Okomentovat