pátek 14. srpna 2015

6.8.2015


Tak dneska můj možná poslední, v lepším případě předposlední, day off. Jak jsme se včera domluvily, tak jsem ráno vstala brzy a jela vyzvednout Ivet s Martinem do Woodbridge. Koukala jsem na navigaci, že to je asi 20 minut, takže jsem vyrazila v 8:15 ráno, s tím, že do 9 budeme zpátky. I tak se mi po tom včerejším bowlingu těžko vstávalo a to jsem si nechala ráno jen asi 20 minut na přípravu a připravení věcí a tak. No takže jsem vyrazila podle plánu, na cestě k Martinovi jsem se trochu zdržela, protože sem chytla červenou snad na každém druhém semaforu, a že jich je po cestě požehnaně. Na některých místech snad každých 100 – 200 metrů, no prostě děs. Chápu, že pro Američany, kteří neumí řídit, je to zjednodušení křižovatek, ale mě to fakt otrávilo teda. No každopádně vyzvedla jsem Martina, Ivet a domů jsme radši jeli po dálnici, jako že tam naženeme čas. Noooooooo, nepovedlo se :D Předpokládala jsem, že i když ráno bývají zácpy, je to vždycky směrem do DC, ale i v opačném směru to dneska bylo totálně ucpané. Asi o čtvrt hodině popojíždění v koloně jsme zjistili, že tam někdo hodil auto do škarpy, takže kvůli tomu zavřeli dva pruhy a všechno to hnali jen do jednoho, takže se to zákonitě muselo ucpat. Prostě pohoda. Přijela jsem domů asi v 9:30 a ostatní už čekali na auto, protože do práce obvykle jezdíme v 9:20, tak dnes kvůli mně jeli trochu dýl. Ale ještě díky bohu, že jsem to stihla aspoň takhle.

No Katya psala ráno, že nás vyzvedne mezi 9:00 – 9:30, takže jsem myslela, že si jen doma vezmu věci a pojedeme. No ale nakonec psala, že stojí v té samé koloně, takže dorazí později. No nakonec to bylo až v 10:30, takže jsme se docela načekali. Ale naštěstí nás vyzvedla a hned jsme vyrazili. Do Kings Dominion to není daleko, necelá hodinka jízdy, takže po 11 jsme tam dorazili. Katya si vyzvedla lístek u Valentýna (její přítel) a vyrazili jsme dovnitř. Valentýn tam byl ještě s Martinem, který je taky supervizor u Sierry, a pak s nějakými jejich plavčíky, respektive jedním plavčíkem a pár plavčicemi. No nějak jsme se s nimi pořádně nebavili, nechci odsuzovat lidi na první pohled, ale ty holky byly pěkné fifleny, což se teda ukázalo i na další pohled :D Ale šli jsme nakonec sami. Po tom, co jsme navštívili asi 3 atrakce a Katya nechtěla ani na jednu mi došlo, že asi tohle nebude pro ní. Řekla nám, že má radši vodní atrakce, tak jsme se vydali hledat Valentýna, že si od něj vezme plavky a půjdeme do vodního parku, který je součástí celého komplexu. No nakonec jsme s nimi šli ještě na jednu atrakci, pak se najíst do Subway, kam holky nechtěly, takže se trhly. Prošli jsme pár vodních atrakcí, které byly super, ale vesměs podobné, jako ve Water Country, takže mě to už tak moc nenadchlo. Ráno bylo fakt hnusné dusno, ale zrovna když jsme byli asi na třetí nebo čtvrté atrakci ve vodní části, začal docela foukat vítr a byla dost zima, tak jsme se radši šli převléct a vrátili se zpátky na horské dráhy :) Povedlo se nám se trhnout, takže už jsme se nezdržovali čekáním na někoho a chodili jsme si, kam jsme chtěli. Bylo to celkově fakt super, třeba hned na první atrakci jsem na pár vteřin přestala vidět a na vteřinku tak napůl omdlela, byl to fakt masakr, je to nepopsatelné prostě. Každá dráha byla jiná, mají spoustu nových, kovových – na některé se sedí klasicky, někde je to zavěšené zespoda, na jedné jsme dokonce stáli. Prostě každá jiná. Pak je tam i pár dřevěných drah, které byly taky super, i když teda už jsem se na nich necítila tak moc bezpečně, protože to házelo jako blázen a když jsem místy viděla ty vypadaný šroubky a tak, tak mi to na jistotě taky moc nedodalo :D Ale přežili jsme ve zdraví. Navštívili jsme i obrovský kolotoč ve velké výšce, odkud byl super výhled na celý park, atrakci, která nás vytáhla nahoru a pak pustila dolů volným pádem, dál ruské kolo, kde byl taky hezký výhled a večer dokonce rozhlednu na Eiffelovu věž. Udělala jsem pár super fotek, natočila spoustu videí a párkrát nás Katya natáčela přímo na atrakcích, takže určitě budu mít dost materiálu na sestříhání videa.

Díky tomu, že jsme jeli s Katyou, tak jsme nemuseli chvátat domů a mohli jsme zůstat v parku až do zavíračky. Protože zavírají až v 10 večer, tak jsme vyzkoušeli spoustu atrakcí i po tmě a fakt super, řekla bych, že ještě lepší, než ve dne. Super výhled na osvětlený park, větší adrenalin, hlasitější hudba a tak prostě celkově lepší atmosféra. Večer jsme ještě zašli na Vulcano, což je dráha, která jezdí v takové uměle vytvořené hoře, pak jsme si zopákli první atrakci, která byla super, a já jsem nakonec zkusila i loď, která se nejdřív jen rozhoupe a pak se začne otáček dokola vzhůru nohama. No těžko se všechny ty atrakce popisují, nahraju sem mapku aspoň pro představu. Ale fakt mě mrzí, že takové parky u nás nemáme, protože to byl úžasný zážitek :) Hned bych šla znovu. Lístky jsme sehnali za necelých 40 dolarů, což je parádní cena.

Večer jsme stihli ještě udělat pár fotek u nádherně osvětlených fontán u vchodu, které měnily barvy podle hudby (awesome), dali jsme si super zmrzlinu (v jahodové jsem našla asi 5 velkých jahod) a vyrazili jsme domů. Taky bylo už asi půl 11 :D Až na to, že Katya na začátku blbě odbočila, i když jsem jí říkala, že jede blbě, tak jsme si trochu zajeli, ale nakonec jsem byla doma kolem půlnoci. Zapadla jsem do postele úplně mrtvá, ale plná zážitků. Určitě to stálo za to, pokud se někdo z vás podívá do Ameriky někdy, doporučuju podobný park navštívit, nezapomenutelný zážitek k nezaplacení.






















 
PS: Videa z parku nebudou. I když jsem vehementně natáčela celou dobu, nějak se mi tam povedlo nastavit místo samospouště na focení timelapse, takže místo záběrů z atrakcí a videí z celého parku mám dohromady asi tak půl minuty videa. Co se dá dělat, říkat mi, že jsem blbá nemusíte, to vím, ale aspoň jsem se poučila. Beru to z té lepší stránky... pořád lepší, než kdyby se mi to stalo při cestování ;)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat