pátek 28. srpna 2015

21.8.2015


Tak pátek, nic extra… Fakt už je to stereotyp poslední dobou, takže jsem si jen četla, hlídala na standu (a přitom jsem se poctivě opalovala, protože musím nachytat ještě bronz, než pojedu domů) no a tak nějak jsem ještě dodělávala plány na cestování. Konečně jsem koupila ubytko v NY. Po tom, co mi odmítli několik dalších žádostí, jsem se na to vyprdla, našla si okamžité rezervace, které jsou schválené automaticky. Takže už máme ubytko do NY :) 714 čistá ruka… já vím, docela pálka, ale v NY se ni levnějšího pořádně sehnat nedá. A to jsme přímo na cípu na Manhattonu, ne nikde v Harlemu, Brooklinu apod., tak doufám, že to tam bude aspoň bezpečné.

Balíček s oblečením dorazil v poho, sice byl na podpis, ale vyplnila jsem si na profilu, že ho chci nechat za dveřmi. Všechno je super, až na to, že mi tam jaksi zapomněli dát jeden cardigan. Takže jsem tam napsala maila a uvidíme, jak se k tom postaví. Stál pár dolarů, ale přece jim to nenechám. No ale tím jsem s balíčky snad skončila už, čekám poslední konverzi na iPhone z Aliexpressu za 70 centů a tím to hasne. To nejdražší na konec :D

Málem bych zapomněla na veselou příhodu z dneška… teda veselou jak pro koho, my jsme se moc nenasmáli. Ale abych se dostala k jádru pudla… nějaká paní přišla ke stolu za námi a moc jsem jí nerozuměla co se děje, jen že mluvila o babypoolu. Tak jsem se tam šla podívat no a byl tam dáreček. Nějaký dítě zvládlo poblít celý bazén i podlahu kolem bazénu. No pro mě s mým slabým žaludkem to byla fakt lahůdka. Ale naštěstí tam máme hadici, takže jsem jí vzala a spláchla jsem to jen do odpadu. Martin to mě trochu horší, ten musel vysávat ten bazén… ještě, že jsem musela jít na stand brzo :D No ale nejvíc mě zarazilo, že než začal ten bazén vysávat a byl plnej víte čeho, začali se lidi ptát, jestli tam můžou jít se koupat… prostě demence :D No tak snad už máme vybráno do konce sezóny… ještě, že aspoň ty záchody na rozdíl od jiných bazénů nemusíme uklízet, díky bohu…

Žádné komentáře:

Okomentovat