pátek 14. srpna 2015

9.8.2015


Dneska trošku větší frmol, než včera. Ale nebylo tak úplně jasno, sem tam se objevil nějaký mráček, trošku foukal vítr, tak bylo parádně. Nemusela jsem se chladit v bazénu třicetkrát denně, ale jen asi desetkrát :D Jinak asi nic zvláštního, co by vás zajímalo. Celý den jsme makali, o pauzách jsem si zase četla, tentokrát jsem se dala do dalších knížek od Viewegha, Andělé všedního dne, to jsem dala dneska komplet, ale nějak mě to nenadchlo. Radši jsem zkusila Román pro muže, to snad bude lepší. Nějak tomu Vieweghovi nemůžu přijít na chuť. Příběhy by nebyly špatné, ale píše tak zmateně, skáče od jednoho k druhému, prostě mě to moc nebaví. Ale aspoň si rozšiřuju obzory.

No a večer už bylo na práci něco zajímavějšího. Simča měla trochu času, tak jsme se konečně daly do změny mojí vizáže :D Před týdnem jsem si koupila ve Walmartu barvu na vlasy, tak mi jí namatlala. Docela jsem se bála, protože už jsem se dlouho barvou nebarvila, pálilo to jako svině a ty melírované vlasy vypadaly trochu bíle. No ale nějak jsem to vydržela. Po umytí to vypadalo ještě hůř :D Ale nakonec, když jsem to vyfoukala, tak to vypadá super. Sice odrosty mám pořád trochu tmavší, maličko do zrzava, ale jinak to chytlo krásně. Sluníčko to ještě trošku vyšusuje a před cestováním mám v plánu namatlat se ještě jednou, abych neměla pokažené fotky hnusnými odrosty :D Tak jsem v budoucnu hodím fotku, jak mi to sluší nebo nesluší, posoudit můžete už sami :) Asi po příjezdu budu už plnohodnotná blondýna, jupí :D To abych si začala nakupovat víc růžových věcí, abych to doladila ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat