pátek 28. srpna 2015

22.8.2015


A zase víkend, k tomu hezké počasí… no zkrátka nic, na co by se člověk mohl těšit. Ale na druhou stranu aspoň to líp utíká. Dneska to docela šlo, jen pár hodin jsme museli sedět ve dvou, jinak pohoda. Večer jsem měla dvě hodinky volno, takže jsem si stihla dát sprchu a umýt hlavu, abych mohla večer po práci rovnou vyrazit do Woodbridge. Měli jsme sraz s Martinem, že doladíme poslední detaily k cestování. No myslela jsem, že si tam dotisknu všechny letenky atd., ale měli v tiskárně posledních pár papírů, takže jsme jen booknuli ubytování na druhý a třetí den, na první den ve Vegas už máme. No a zbytek asi doladíme časem, protože pořád máme jeden plonkový den, který bych ráda nechala jako rezervu, ale pokud všechno půjde dobře, můžeme ještě něco podniknout, respektive něco přidat. Ráda bych se podívala ještě třeba do Archies, to je jeden z parků nebo někam jinam, možností je tuna. Jen nechci bookovat všechno ubytko, když nevíme, kam to eventuálně přidáme. No ale aspoň trochu jsme s tím pohnuli zase, teď už máme to nejhorší snad hotové :)

Málem bych zapomněla, že jsme dneska dostali zase paycheck, což je super, protože po tom, co jsem zaplatila ubytko v NY mi dost ubyly peníze na účtu a vypadalo to dosti zoufale. Teď už to bude zase lepší :) Hlavně už máme splacený depozit za ubytování a uniformu, ubytko už nám taky strhávají jen za běžné období, takže s tím jedním odpracovaným dnem volna jsem se přehoupla přes 900 dolarů, příjemná záležitost.

Žádné komentáře:

Okomentovat